Rabu, 29 April 2009

demam lg...;(

salam anak2....

agk dah tak msuk mak cik lam umh sendiri ni kan...asyik p umh kome2 jer...nak msuk umh sndiri, harus sndri yg wat kija kan, msuk umh kome, tuan umh yg buat kija, tetamu komen2 jer..hehehe..

ukey..ukey...nak citer..musim domam dah abish ker?...rs lum lg...kome2 pun tgh hok hek hok hek jer kot noh...

aku dah ok kot..cumanyer idung jer kekadang sumbat..dah.., beso beno, habuk pun, sonang msuk..tp skang, en. N lak tumbang...huhuhu..jangkitan dr isteri tercheenntaaaa kuut...suke lak aku nengok diyer tumbang2 manjer kat umh....tp gagah nak nengok tv..klu aku, pejam mater ateh katil je la jwbnyer bl dah domam2 nih...;)

aksi kelmarin, aku msg MIL, btau mak, along demam..trus mak IL kal...tu, tgh gayut ngn mak IL la..time ni bru peh amik aku dr koje..ooooo..skang ni, aku koje asyik lik lwt jer ooo...ni bru la betui2 koje sjk ngn bos bru ni..hehehehe...


sj snap pic ni..suke lak aku tgk kaler suar tu, cam coklat jer..skang ni, en. N tak galak sgt coklat2 ni...bg aku tambh kuat n sihat katenyer..;)...-aksi smlm, pun peh amik aku dr koje..skang, diyer lak amik aku dr koje...;)


peh tu, blk umh, lam tgk BULITEN UTAMA, trus padam...uittt....mmg cciiaaannn..siap tak nyempat2 tanggai bju....


ni lak, muker sonok sb sakit2 dah beransur ukeeeyyyy.... ;P


haaa...ni adelah aksi pg td..yey yey..dpt snap..suker aku...;P


pg2 kan aku bgn dulu...peh tu, trus bukak lampu..bl bukak lmpu, en. N akn wat gtu..kunun2 cam silau la, kaco diyer tido...WEEEIII...BGN LER... BOS DEN MAI AWAI KAT OPISSS....

bos bru aku skang - pegawai gomen- msuk awai, then harus la aku msuk b4 bos msuk kan...en. N siap ckp smlm cam bgn sahur jer ni...aku jwp nnt dah ader anak lg la kene awai tau...

Manjer..cepat2 sembuh nah...lamer tak main gletek2 nih...;)




1 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

teruk ker sakit odah?