Khamis, 2 April 2009

tak dak duit?...

tak dak duit dah?..mari...mari..mari...mari...

kali ni, permulaan bru, aku nak juai brooch...tak dak duit..leh kumpui duit...

mak cik2., pak cik2, mai beli..tuk bini, anak2. opah2, nenek2...






yg ader....
yg menjadi kesygan....;p
adersaper mau beli anak2?...
hehehehe..aku tak juai ler..klu korg tgk betui2, kan ader yg compang camping tu...batu belian intan permate dah luruh tuh!
nak tunjuk, yg brooch yg aku ader..sumer dah jatuh intan permate beliaannyer, ader yg mehe pun, leh luruh gak batu sgala nyer! klu kome, kecik ati tak..beli mahe2, pakai tak smpai sbln, dah lruh..oowwhh...jenis mnyak pulus, tak per...ni ke cam aku nih?..huarghhh..geram oooo...hege RM10 pun, aku rase mhe tau!!! hehehehehe...
aku bukn byk brooch pun,..aku jnis pakai satu tu, yg tu je, mayb sb tu, leh luruh kot..kene hbuk bnyk..ye ke..?
pkai brooch time kawen dlu pun, ader gak yg compang camping nyer...ader tak ek kwn2 aku yg dtg tu, prasan?..ha kome?..
bukan tak mo berganti, tp, tak dek alasan le tuk tu..ader je yg bru2, berkaler2.,tp, aku dok pkai yg ksygan tu gak...kan skang ni, paternnyer yg berantai tu ka?..aku ader ooo...tp, bl pakai, cam tak kene je tuk aku...cam mak cik2..ye ker?..oowwhh...aku perlu sedar diri yg aku ni mak cik2 juak!...
jdnyer, aku dah plan ngn en. N, p KK nnt, nak spend RM tuk bl brooch ler...tak dulik..mau jugak!..nak ganti..malu gak kkdg klu ader yg prasan..tp, aku heran ke ek? atau aku mmg muker tak malu?..atau gasak kome la........xxxx

Tiada ulasan: