Rabu, 8 April 2009

kawan d hati..

diyer;-helo, bleh saya cakap dgn saodah..
aku;-yer saya
diyer;-odah ke ni, ok, tak pe, saje nak check, odah msih pakai no ni ke tak lg..nak tau ader ke tak dek dah...
aku;-la, pulak..




uit..tu jer..hahaha..

aku rs, tak sampai sbln lg, aku tak kal diyer..hurmmm...tu diaaa..leh tny ingt dah tak dek dah..ishhh..kamu,....amat kijam tau...!!!..

wehh..aku ader je la nih..klu aku tak dek pun, mak aku ke asben aku ke, musti msg ko nyer la...jgn riso..no ko ader lam anpon aku nih...deme kan btau yg aku dah tak doh...;p


1 ulasan:

+NADS+ berkata...

baguslah camtu...
masih ada yang igt...
hehe...