Isnin, 27 April 2009

main d kala domam..

aku tak tau pun ujudnyer PLAZA 63-ala, kat taman nirvana tu kalu tak silap..kat ctu, kompleks bowling ape ntah..lupe mak cik..mak aiii..bangunan sebeso alam, ats skali je gune, tu pun tmpt main bowling..BANGI BOWLING mende ntah..bru last week aku kutuk tmpt main boling kat bangi warta tu ngn en. N...

tmpt yg ktorg p smlm, amatla sunyi oo..riso gak ler...hurmmm...aper2 pun leh jd kan..ni sumer angkara kat ENDAH PARADE dah fully boooked...deme ader tournament..jdnyer, mummy n da gang dcide p ctu...

not bad la, even ader bad gak..hehehhe..bru nak naik tempt nyer katekan...lane d bahagi 2..9 saner, 9 lg sinun....hehehe...tgh2 eskulator...



tgk...siap skrin tu, "TV PLASMA LG" tu..kat alamanda pun, monitor je tak silap aku... ;p



aku cam dah lembik jer kan..jnji ngn family mummy jam 3.30, ktorg sampai jam 2.45..nak jerit jer rs, ngn pale aku yg berat duk idung yg tersumbat..peh tu, en. N nak p toilet..kat ctu tak ramai sgt manusie..peh tu, en. N ckp sayang tinggal sorg tak takut ke..aku, npe nak takut la..deme deme kat ader..)smbil tunjuk kat org2 yg duk main2..)..en. N, klu takut, pnggil tu, DORAEMON tplong..aku pusing blakng..cit...ini org aaaa....


aksi asben den....bru rabu ri tu main 4 game kat alamanda...main dgn tenang..sb ktorg rabu tu ponteng kija..!!..hureeyyy...


2 wanita hebat-mak cik n mummy duk wat aksi balingan..seyes aku ckp, spnjng aku p tmn en. N main, aku tak pernah main weh..nth ler, ati tak terbukak kot...


jengjengjeng..muko den, harus ado.....


sbenarnye, en. N pun domam gak smlm...tp, diyer kuat, tak cam aku, domam je, melepek cam kata pisang...en. N siap main saner sinun lg..aku jer tak larat nak main2 aper..termasuk main2 kuar peluh lam umh..huahuahuaauuauhhhhh......



2 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

nti kite jupe reramai..kite plan main boling nk ? *wink*

nasaoji berkata...

Eeinz;-buley...buley...