Isnin, 6 April 2009

cicah pelam +rokok

alkisah, jumaat malam sabtu ri tu...kan dah dnnr kat luo kan..krnya, samapai awai la kat umh kan..peh tu, dah jadik rutin tiap ri juamaat, aku WAJIB MENDOBI...

peh tu, aku duk kat meja mkn, aku kupas mempelam..aku nak harumanis, tp, tak dpt nak crik lg skang, jdnyer,yg aku bl pelam ri tu, kan ader yg keras tak msak lg..ingt nak mencolek jer, sb pencolek nyer ader..tp, en. N wat idea mkn ngn blacan+gula+cili api...uuiittt..cam best jer..tp, aku mleh nak mmbuatnye,...jdnyer, en. N le yg ngelolenyer...;p

tak sangke hubby aku ni, antu colek gak..diyer yg berie mkn oooo...aku mkn la gak, tp, cam msam2 je..tak le lanco je aku telan....



peh tu, aku kemas meja, time kat alamanda tu, aku bl mgazin tuh-COMOPOLITAN-..aku mmg kumpul pun..cam tak dek pekdah je kumpul mgazne ghupe itu kan..en. N tak gemor sgt, kater nyer,selak dua tiga lai..abishhh...ape dpt nth...hurrrmmm... ..betui gak..klu ikutkan, aku bknnyer up to date bbeno..cumer aku suker tgk2 perfume n aksesori lam tu...peh tu, ader perfume bru, leh p bau2..kenan, amik ler...bab ilmiah duniawi bnyk ler buku tu....hehehe...tp, aku bl gak!!...nnt nak brubah lak ke mgazin kchatan ler..hurrmm..;p Manjer, sila sokong saya!!

peh tu, aku tgk kotak rokok tu..aku pun, dgn niat yg amat baik, aku ckp, i tak mo bby nnt jd gni!!!!!...uittt...ayat aku...tak hengat kan....takut oooo.....

tp, mmg betui pun kan., bg perokok tegar ni, ko ckp le papepun, idoknyer d amik pusing!!!!..tak ke deme pk, kompem2 deme bako duit tu..tak dpt mende pun kan?....aduhaiiii...bl nak stop nih...klu tak ngn hati sndr, sampai sudah, idok kan....;p

aku tak le amik pusing ssgt..tak le mrah bbeno..asal en. N tak isap lam umh, dah ler...;p..nnt2, sure diyer benti la..kan..kan...Manjer kan...

**time bl mgazin tu, dpt free losyen garnier tu tau..tuk putih mutih nih..aku siap tgk ton kaler kami..ingt aku, nak pakaikan tuk en. N..bru mula smlm...4 mnggu peh ni, tgk, ader kesan tak..hehehehehe.....;p


3 ulasan:

Misya Idris berkata...

uncle kite kan, memang hampeh la..

adake gambar baby tu, dia kata best - macam gambar alien!

bodow tul!

haha!!

♥EeiNz♥ berkata...

uishhhh..kecur air liur nampak mangga tu...aduishhh

nasaoji berkata...

Baby Tiger;-la..leh ke ctu lak..hurmm..tp, ader cikit2 kot..cian bby tu kan...

EeiNz;-p boli jugek yer...tp, pencicah tu, mmg sodap!