Khamis, 23 April 2009

mula2 mau domam...;(

hehehe..lmer udah aku dak apdet kan...wwiinndduuu ooo...!!..tersgt2 kat ini diari..;p

ukey..ukey..kt mulakan dgn aper awai2 aku snap lam kamere aku..

sumer ni aderlah citer2 aku b4 d landa domam yg tak beshh!!..

en. N bw aku p mkn kat tmpt kegomaran den, tp, sodis,,tak dpt menikmatinyer dgn enak..domam nyo pasai!...

di TASIK IDAMAN...


kali ni, aku nak p makan kat tgh2 tasik tu..(ala, dok le tgh bebeno..)...d kelilingi ngn ikan2 yg d bele..leh candle light dnnr ooo...nuunnn ujung d sano..


menu2 yg ado....d tambah dgn muker aku yg amat tak slese...(kate nak domam..)


b4 n semasa makan2...tgk en. N, siap peluh..suker aku tgk diyer mkn peluh2 ni..bio pun bkn aku yg msk..hehehhe...


menu2 kami...dah oder, bru en. N ckp la..sumer pedas2..


peh tu, as usual, tom yam tasik yg amat sedap d situ mmg tak dpt aku ngn en. N abiskan bl time2 perut tgh sihat2...justeru, aderla yg lebhnyer..seingt aku la kan, bru 2 kli aku abiskan tom yam tasik tu spnjang berkali2 p mkn kat ctu..bukan tak sedap..tp, bg aku, bynk bno..tgh2 lapar thap gaban jer leh abiskan,,....

sje gak aku snap gambo ikan2 yg tngu q nak mask..n cengkerang2 yg ader kat ctu...

crite criti ini, sumer nyer b4 aku demam...sobsobsob...;(..aku sik suka domam2 nih..renyah ooo....adooiii laaa....

kllu emosi aku dak stabil, ha, domam la..mak aku kal, siap tak mo ckp pnjng2,.,mau mrepek aku ckp2..ckp tang my gurl jer..hehehehe...





3 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

pedas la best odah. fav sha but hubby xleh mkn pedas. nnt dia 'sakit'

nurulfive berkata...

odah..lame nye aku tak jumpe ko!! wahhh rendu amat!

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;- hehehe..ktorg 2 2 antu pedas oo..tkt tak sampai tua, peyut dah usus dah nipis..huhuhu..

nurulfive;-ai biznezwoman kayo rayo....ko rindu aku ker?..pelik tuh..hahahaha...