Rabu, 8 April 2009

takziah

AL-FATIHAH untuk suami sahabat aku, NAIMAH, yg kembali ke pangkuan Dia pd semalam (time tak tau, sb time kal td, diyer kat kubur..), atas sb2 kmalangan...



kat atas tu, pics aku smpat jmp ngn diyer time diyer kawen, time mak su kawen..tu je..

diyer ni skoolmate aku kat TEKNIK...en. N kenai le.. klasmate gak ngn en. N...

aku dpt msg dar "focus" d maner forum2 tuk dak2 SEMAIAN, btau, aku trus kal ANNE ni, diyer akui, tp, tak sempat ckp lmer, sb time tu diyer kat kubur, tgh kebumi..

perasaan diyer, mst lbh dr perasaan aku yg hny sedih, tp aku tak tanggung nyer...time mak su kawen tu, diyer tgh pegnen anaknyer..

aduhai...AQEEL (anak diyer)dah ilang babahnyer..tak tau nak kater pe la, dak tu bru tak smpai sthn kot umur tak silap...hurmm...

papepun, takziah utk ko, doa aku, moga ko ANNE tabah tau dgn dugaan suma ni...


**berat mate memandang, berat lg baru mmikul...


1 ulasan:

Ceera berkata...

alahaiiiiiiiiiiiiii

takziah untuk anne jugak..