Selasa, 7 April 2009

tolong-menolong....

mengisi masa...bantu menbantu...

en. N perlu kerje2 d hari mnggu...


koje tgh bertimbun d opis..tender2 perlu d kuarkan...

d sbbkan koje senang, aku lembut ati nak p nolong diyer kat opis....

lawo kem diyer ooo..tp, amat berjimat kem nyer...en. N siap ckp kem abg ni, paling sikit perbelanjaan...MAMPU btau... haa...betui...tarak tipu puny, ptt la b4 dis, en. N ckp, jam sekian2 jer, aircond dah tutp..lampu dah padam..kem aku, rsnyer, aircond 24/7..non stop ader kot...butui..tak tipu..lampu lak, sampai jam 2200, peh pd tu, perlu btau nak wat keje...tp, klu lampu cam lam bilik aku n bos aku nih, tak tutup sampai terbako metol pun, tak pek!...kesian lak, wat kija pun, siap ader kipas kat opis diyer..kat opis aku, nak nmpk kipas kaki tu, amat la sush nyer!




tp, yg syoknyer, deco lam bngunn kem diyer tu..cantik..tak mcm tmpt tadika / kem aku..hahaha...tak caye, dtg sndiri..deco kem aku nih, harap mahe jo kot lebih, kot la yer..tp, lawonyer..aduila...malu jer!

siap dr bahagian ke bahagian lain, pemisah deme hny dinding kaca..lawo2...lawo2...klu aku koje ctu, perak tuk smnggu dua jap.....;p





1 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

rajin dear hang tlg mnolong. baru la en abg btmbh syg