Khamis, 2 April 2009

PEMIMPIN bertukar..

sejak duk jg org politik ni (pernah ke aku jg xpolitik?..), bl perubahan pemimpin, tup tup, ati aku pun, turut bergetar!!!

hahaha...rs cam kenduri lak suasanenyer...;p...bertukar PEMIMPIN NEGARA..betui..aku rs gtu...

lam ati aku...adakah bos lama kekal?...atau bos bru mai?...bos bru mai, bw pengapit skali kah?..kalu bawa, aku nak p jg sapa lak?...hurrmmm....tp, lumrah alam..gtu la..yg ats, tak slalu atas, gtu jugk klu yg d bwh...

prangai jugak akan berubh2..cuma, aku je yg perlu suaikan dgn yg baru, kalu d izinkan msih berpluang tuk bersama dgn yg baru...

ingt time rshuffle last year pnye..d akui, aku mmg tak lena tido oo..bertambah lak ngn kebengongn manusie yg aku anggp baik, padahal hampeh nak mmpus!!...sampai demam2 le d buat nyer duk pkio nyer..

bukan aku tkt tak dek bo, skalipun tak dek bos, gaji aku totap msuk, tak luak pun, bukan aku tkut gak tuk brada d bwh menjaga ahli2 kerajaan, aku tak takut sumer tu..skalipun aku perlu tukar bos, ader mslah, lari lak p mner2, tp, mslah tu, kan tetap ader...cumanyer cr aku handle je lagu mner...

firt bos aku, smpt bpe buln jer, tup tup, rsuffle, aku syg kat diyer, diyer nak bw aku, tp, aku mals, sb, aku syg lbh lg kem skang ni,..

tuk scnd bos, lg aku syg jugek..amt2 lembut...sopan (acewahhh...)humble jer...tak pernah duk marah2 aku, wat slh, tgur baik2 jer...sempat kurang sbln genap 3 tahun ktorg bersamer ooo..tup2, rezki tak sbelah pd diyer..kene tukar lg..

then, yg ni, 3rd bos aku..lg amat giles sempoinyer...dah genap dah ulangtahun pertama (hehehehe) kat opis nih..

yg 4rt??? jengjengjeng..SUS ckp, nextweek, on 8th rshuffle lak..hurrmmm...wahai PM bru, kau senaraikan la bos ku ni, lam kabinet bru jua..kekal la bos bru ku ini kat kem ni jua...;p


ngn deme2, last day 2nd bos...



ni diyer yer...hurmmmm.....sgt baik...d akui leh mak aku!!...




dah le skang ni, sejawatan ngn aku, duk kuar msuk kuar msuk jer..aku nak kuo je dr kem nih, tp, pstikan aku lik kg yer...bkn kuo kem p kem sbelah..haru aku!

1 ulasan:

nyonya*PIE berkata...

klau bos yg sgt brjiwa baik..klau bole nk kekal smpai pncen kan...tp ape kan daya klau dpt bos yg mcm singa...klau bole 2,3 ari dh nk blah dr opis..huhu