Khamis, 5 Ogos 2010

kedai buku MPH

setelah hampir setahun...

setelah cik sufi keluar dari rahim aku..

baru kami jejak kaki ke MPH...isshhh..issshhh...untuk mencari buku tentang.....

b4 ni, duk baca2 dalam internet jer..p alamanda tu, jeling2 je kat MPH..mulut duk cakap nak masuk, sudahnyer, idak pun..

dah cik sufi keluar, harus..wajib kene tahu apa2 tang baby kan..nak2 anak sulung, bukan skadar tanya, dengar n baca dari yang berpengalaman je, tak salah jugak cari2 teori sendiri..nak2 aku yang memang amat fail handle budak2 nih!!!...seyeeeessss..memang rambang mata duk baca buku2 tang baby even tang pregnancy!!..time duk tengah pregnen ri tu pun, takbeli buku sgala nih..eehh..tipu...ada satu...amalan ibu mengandung...tu pun, bukan aku yang beli, mak IL yang bagi..kira tak beli jugak le kann..hehehe....nampak beno anak menantu dia nih malas membaca..idok le malas membaca..baca aper, lam internet kan banyak..suma d ujung jari mmaaaaa....

aku amik 3 jenis buku...satu antaranya, yang gambo atas nih...cumeii je baca n tengok gambar2 lam tu..tiap kali baca, kompem aku renyeh2(sengeh2) sesorg!..pas tu duk tanya en. N..eh, anak kita dah leh wat pe ek..eh anak kita patut wat ni la tika ni..eh, jom kt train anak wat ni nakkk...sonokk..sonokkk...tu sebab bila dah ader anak nih, aku cakap, hari2 aku belajar..belajar memahami dia...belajar suma tindak tanduk dia...

sonok sonok pun...



















?????????terselit d celah2 buku tentang baby tuhh..aku amik n baca le sikit2..tak moh beli..jenuh lak aku membelek kamus kang.. ;p...

tajuknya kemain best kann...betul tak tajuk tu??

aku rasa..exactly rite, kan???..hehehehe....





Tiada ulasan: