Rabu, 18 Ogos 2010

kasut oh kasut...

dulu, saya ada crita tang kasut kan?..

time tu, saya dah bersedia nak pegnen, saya baca artikel, pompuan tak elok kerap pakai heel, sebab akan mengundang kebarangkalian nak pegnen tu, sikit..saya baca yer..bukan saya pandai2..jadinya, tu sebab saya pakai kasut/sandal flat..disamping, saya jugak kerap sakit tulang blakang..

bila dah peknen dulu, otomatik, saya tak beli2 kasut lagi ooo..stop trus..baju pun tak beli..kiranya, campur tolak, dekat setahun jugak saya tak membeli kasut atau lebih senang, mende2 yg slalu pompuan beli nih..macam anbeg ke..baju ke..make up ke..

jadinya..skang ni, en. N cakap... "ha, dah dtg musim beli kasut..pas ni, musim beli anbeg''

en. N memahami hhhooo....shukerrr mak cik!!oowwhh...dia ada utang saya tuk belikan satu kasut!!..2 2 kasut koje saya..;) lagi lak, tengah sale kan?..cepat2 nak beli..kasut pertama setelah setahun tak dak napsu beli kasut..skang ni, saya memang carik tapak yg tebal ghupe tu..tak moh pakai hok runcing tu lagi (kot)..

sebab ape?..boleh mem-balance-kan badan saya yg ghupe tong drum inih.. ;) dan..paling penting, kalau dukung cik sufi nanti, komfem selesa.. ;) tak la takut2 jatuh..hehehe..





3 ulasan:

Deqna berkata...

ni pun nak abiskan baki gaji masa pantang hari tu ker? hahahaha

tapi kan awak, saya tetap pakai kasut tinggi tau masa peknen.. tapi takdelah tinggi sangat.. sampai ramai tegur suruh tukar kasut.. tapi tak sempat nak tukar kasut lain marissa pun dah lahir...hehe

Deqna berkata...

hehe awak pun tgh mengabiskan baki gaji masa pantang hari tu ke?

tapi kan awak kita pakai jer kasut bertumit masa peknen tapi tak tinggi sgt lah.. sampai ramai org suruh tukar kasut lain.. tapi tak sempat tukar kasut lain marissa pun dah lahir..

nasaoji berkata...

ha ah jugak..macam air je rasa kuar duit tu..sobsob..sodissss...

ala, badan kt kan bok2..tak tertampung dek tumit tinggi.. ;p