Isnin, 23 Ogos 2010

mohon petua...

kumpulan pertama.....kumpulan kedua...

lokasi mengumpul adalah d atas katil sendiri...

tak termasuk d atas lantai, d atas almari solek, d dalam sinki, d atas lantai toilet..

huhhh....

suma ni, hasil kumpulan rambut saya!.. ;( sedisss.... baru bangga tinggi melangit...tika pegnenkan cik sufi, rambut kemain lebat...tak gugur..yg rambut bertaburan d rumah,adalah rambut en. N...

cik sufi dah kuar, dan2 rambut pun nak berjujuran kuar jugek..hadooiii...la ni, lagi teruk aku rasa..dah ghupe sakit lukimia lak kot..tak lagi pas basuhkan rambut,,aku sendiri yg ngeri.. ;(

any petua-s??...

nanti ader yg mak sufi ni botak kang.. ;(


6 ulasan:

deelira@deeliraz berkata...

sy x leh kasi petua sbb sy hadapi masalah yg sama wei.. (ceh SAYA disitu)

Deqna berkata...

ala tu stok rambut lama yg tak gugur dari peknen dulu kot.. jangan risau yer..

cik_yat berkata...

odah, normal lah rambut gugur especially bila dah nak masuk 3, 4 bulan..aku dulu siap ingat aku ader kanser ke apa. banyak giler rambut gugur. siap beli syampoo takmau bagi rambut gugur..nanti dia ok dgn sendri lah tu. maksu ngan maklang aku pun sama..perubahan hormon kot..don't worry k!

::Farina:: berkata...

odah...mmg cenggini la lepas bersalin...rambut aku pon bnyk berterabur...so kena sabar...nnti lelama akan ok

eimah berkata...

it's ok la dear...biase la xkan benti selagi die xbenti nyembur....aku skrg da ok lepas airis 8bln ++ k kire br je rmbt nk ok kalo x penuh 1 umah xlarat nk nyapu....jgn runsing la

nasaoji berkata...

deelira:- ye ke wak?..huarghh.. ;(

deqna:- aisehh..mmg riso kak, dah le rambut tak brape naka der,,.. ;(

cik_yat:- cik yat?..huhu..welecom..welecom!..riso beb!..riso rambut makin tak dak..

farina:- ye ke?..hurmm..aku nak carik rambut pelesu le.. ;p

imah:- harus aku runsing beb!..nak2 geram tgk rambut bertaburan..terbongkok2 aku kutipnyer...tak sabau le klu gitu nak tunggu cik sufi umur 1thn..;p