Rabu, 18 Ogos 2010

bila...

huhhh..ghupe ngeri je tengok lam fridge aku nih..hok belah atas tu..tempat taruk ais2 tu..leh wat salji tak?...ais kepal ke..?...dari b4 cik sufi kuar, sampai dah nak dapat adik dah pun, masih ghupe tu lagi..

bila saya nak rajin tuk defrost nihhh???...bilaaa???..nak tunggu sampai ais tu bercantumkah??

eh, fridge saya satu pintu yerrr..time cik sufi lam perut, saya amat bercita2 nak beli fridge 2 pintu..atau lebih gahhh..nak 3 pintu trusss..sebab saya kan konon nak wat fully breastfeed pd anak..tapi, tak dak rezki looo tuk fully-fully nih...hhuurrrmmm, apa mau buat jugak, samaada duit tak dak ataupun tak tau laaa...

hakikatnye, skang ni pun, masih nak beli yg berpintu2 jugak, senang kan?..tapi, kene la let go dulu yg satu ni...kalu masuk yg baru, alamat kalu masuk 2 orang kat dapur aku, kompem laga bontot punya!!..ada sapa mau beli?.. ;)

ni satu lagi..nak wat timbunan gunung baju kah?...hhaddooiii..nak kata anak kecik duk sama, tak dak..tapi, awaitnya saya nak cipta gunung baju nih??..

apa mau buekk..tak dak masa maaa...balik kija dah lewat..dah teramat penat...weekend, balik ipoh..owwhh..alasan yg amat boleh pakai ooo..;)

jadinya, bila saya mau rajin nih?...bila??...tunggu cik sufi pandai tolong saya nanti ler..hehehe.. ;)

3 ulasan:

Deqna berkata...

eh sufi nak dapat adik dah ke?

Tanpa Nama berkata...

aku pun ada soklan yg sama. sufi nak dapat adik ke?

nasaoji berkata...

huahuahuahhh..idok lg r beb!...