Khamis, 5 Ogos 2010

warisan..turun temurun??..

sape nak datang rumah saya???...

kalu main treasure hunt kan, cari2 rumah milik sape kan..hint2 yang dberi kan..ada haiwan2 atas rak kasut...

haaa...tu la rumah saya ngn en. N!!penyambut tetamu rupanya haiwan2 nih...bagusss..yang kaler biru tu..akan menyambut anda dengan senyuman hingga menampakkan gigi2 yang tajam oooo....

dalam rumah pun...ada lagi tu ha...berdalam plastik lagi haaa...ader jugak mak kaler biru tuhhh....ooo..kat luar anak, kat lam umah, maknyer...kaler kuning merah tu pun sama..mana aciii...anak duk luar, mak duk lam rumah..hhaammbbooiihh...

sbenarnya, haiwan2 tu, peliharaan/pemberian ibu cik sufi ni punya..!..kecuali, hok kaler biru mak anak tuu..itu ayah cik sufi punya...en. N memang amat meminati haiwan itu!..first2 tahu, ngeri je nengoknyer, tersengih nampak gigi2 tajam tuu..hehehe...

memang dah berabuk pun sumanya..bukan tak jaga, dah kata haiwan peliharaan kan, kompem ar jaga, tapi, d sebabkan awal2 kawen dulu, aku tak trus amik barang2 dari rumah bujang, lama jugak laa...lam 2 3 bulan kot baru amik, mana tak berabuk kan..

jadinya, aku pun berazam nak bersihkan..nak basuh..tp, boleh ke ek nak basuh?..nak masuk lam mesin, en. N awal2 tak kasi..ater, kalu anta ke dobi, deme trima tak?..

suma itu, aku nak wariskan pada cik sufi!!!...hehehe..tak payah susah2 dah nak beli bear2 sgala...ibu wariskan pada sufiyyah yer sayang..hahha...

2 ulasan:

Intan Inn berkata...

bolehlah basuh guna mesih..tapi kalau hubby tak bagi rendamlah basuh guna tgn..hhehhee

lily lotus berkata...

basuh dgn jer kot :D