Selasa, 17 Ogos 2010

ramadhan 2010

first of all.....SALAM RAMADHAN tuk kalian sumer...yaaa....tak sampai 10 Ramadhan lg pun kan, jdnya, x la lewat sangatkan tuk saya nak wish wish nih.... kome pose tak?..

hehehe..saya suka nak vangga2 kenang last year punya ramadhan...saya full oooo pose....ater, dah cik sufi ada lam womb saya...alhamdulillah, selamat hingga akhirnya tanpa skip saya pose time tuh....kiranya, cik sufi dalam nak masuk 3 bulan..eeiiii..shukerrrrnyer kenangan tu...tak yah ganti pose yg paling syiiookk..

dis year punya ramadhan..hehehe...awal2 lg dah raya.. ;)

alamatnye, kene la ganti pose... ;p

semalam adalah first day saya dgn en. N berbuka bersama...first Ramadhan, kami di ipoh.. kami amik cuti mula hari rabu hari tu..lamaaa ooo..syok duk ngn cik sufi lama2.. ;p

tak dak menu special pun...berbuka macam makan hari2 biasa..

tiada kuih bagai...

sayur campur..

pajeri nenas..

ayam goreng berempah..

kerabu mangga...

air asam... total sumer = RM11.40...

dah nama pun tak pose, jdnya lauk pauk d atas bukan saya punya...saya cuma tolong masak kat dapur kafetaria tempat saya kerja aje tuk di bawa pulang.. (tapau leee... )

mujur en. N pun memang bukan kaki bazar..cari lauk kat tempat yg dah komfem2 lauk pauk sedap, lagi yakin dan berani nak makan dari yg dok jual kat bazar tu ntah sedap ntah idak...ghupe nak duittt jerrr... ;(

tp, nanti, nak juga p bazar ramadhan le...kan time ramadhan je bukaknyer....

gerai bazar ramadhan kat putrajaya yg mana jual murtabak paling sedap?..saya nak trus p je..tak mo jalan2 cari.. ;p


Tiada ulasan: