Khamis, 19 Ogos 2010

meraung...

percaya tak, kalu saya tengok suma gambar2 saya ngan cik sufi dalam anset yang lama2, saya genang air mata!.. ;) sesuatu seh perasaan itu..tak reti tak btau macam mana..

tika ni, cik sufi umur 20hari - bermakna hari ke-20 saya dalam pantang...crita tang pantang nih, hurrmmm..tak sukerrrr...ada ke sesapa yang suka lalui saat2 berpantangan pas beranak, huhh?...nanti2 akan saya crita, dehh pantangan saya...cik sufi jilat2 pipi saya..viruss..virusss d pipi ibu tuu..hehehe..sebab aper cik sufi wat gitu?...

saya ngajuk cik sufi.. ;)

masih lagi nak jilat2 tuu...ibu ajak bergambo ler...
k, ngalihkan ke depan, supaya tak leh jilat2 pipi ibu...

huarrgghhh...meraungggg..!!!...
kijam sehh ibu kamu nih sufi...

sufi nak susu ler...hehehe..time tu, ayahnya baru gerak balik ke putrajaya..



2 ulasan:

MRS. K berkata...

takpe, satu hari yang damai, hang pasti akan bersatu dengan sufi.. eceh.. tunggu la die besaq skit, mesti mak hang bagi kat hang

nasaoji berkata...

yup..aku sabo tuk tiba masanya.. ;)