Jumaat, 20 Ogos 2010

ramadhan 9/2010

acewaahh..beria ler haku ni,..org lain tepek gambo makan2 buke pose, haku pun nak tepek gak..deme tu pose..haku??..hehe..

hhaallaa...saje je..saya siang pung dok makang gok kee..tu harus gak make tiko bukok poso nih.. ;)

cam ramadhan 8, aku sesorg, ramadhan 9 pun, sesorh gak. ;( en. N balik ri ni..dalam sejarah betui dia, kali ni balik dari terengganu, gerak pagi lak..oo..lupe mak cik..sana kan ri jumaat coti..

ok..smlm, aku import bihun sup marveles dari warisan, presint 16, putrajaya,...niat d hati, nak masak megi je, sebab malas punya pasai nak benti2 kan, alih2 keta minyak abih la pulok..siap kelip2 lagi..eeeiii...den tak suko isi minyakkk!!.. ;(

pas tu, tapaw jugak roti john kat situ gak..eeiii...memang betui kata2 opismate aku yg roti john tu dah tak sesedap dulu..ape criteerr nihhh wweeii??...ke dah kayo bona dah, tu brubah?...

siap yg pendek dah tak dek, yg panjang je..ok la kan, kalu tak dak pendek, tapi..memang tak sedap dah ler...ngn rasa roti jer..mayonis sikit nak mam...!! sedis r org mlayu niage gini..dah maju sikit, ader je yg d kurangkannyer... (bnyk yg aku jumpe la..)

camne pun, hati tetap gumbira sebab dapat abiskan roti john panjang yg tak sedap itu..iisshhh..jgn membazir hhooo....tak molekkk...

Tiada ulasan: