Jumaat, 20 Ogos 2010

pergi haji..

nak pergi tunaikan haji?..

duit dah cukup?..

sihat tubuh badan?..

pakaian suma, dah beli tuk ke sana?..

huahuahuahhh..tak dak kena mengena ler ..rehat tadi, aku ke Anjung..ngn opismate..kat situ kan banyak2 jualan baju kan..

skali ada kat kios jubah2, ader mendealah nihh..apo ek?..






































dadadadalalalalahahahahahuhuhu..namanya "kasut tawaf"aku tanya napa nama kasut tawaf, kak tu cakap sebab org p mekah duk pakai kasut tu, selesa..lembut..sesuai gak pakai dalam rumah..dalam pantang..citt..aku dah abis pantang, baru muncul kasut nih!!..

cumeikann..cumei laaa...kasut yg cumei looo..siap aku nyenteng kain lagi nak nangkap gambo nyer pasai... ;)




1 ulasan:

Baby Tiger berkata...

huhu akak gi umrah dulu bersepah2 benda ni. ko nak ke? :P