Selasa, 24 Ogos 2010

ramadhan 12 @ eden catering, picc

setelah mengabiskan duit yg memang dah nak abis, nak berbuka le pulok..

antara tempat cadangan, p kat kerang bakar, pantai remis nun..apa daya, masa amat cemburui kami..tak nyempat nak p..

tp, dalam picc tu, ader lak deme wat buffet ek..p situ sudah...

jangak sehhh first time masuk picc nih...
stall d luaran..tuk kami berbuka pose yg walk in..

tempat dalam tuk yg dah reserved...

cantik gak kat luar ni, tak dak ekon..tp, view cantik..

tingat time putrayaja buat pesta bunga api dulu yer..aku siap beli tiket yg leh tengak dalam picc ni...alih2 tak p...tak ingat naper...ada teropong, pun ok gak, yer...
salah satu hasil tangkapan en. N yg aku suker..
amat menarik tertarik ada kambing...habiss laaa...malam mengembek kepanasan...tp, i suko itu kambing looo...

ikan bakar, ada gak sotong bakar,,,,...

satay..satay..mari..mari...mai..mai...

char kue tiow...antara stall makanan yg d kerumun...

laksa/mee..en. N cakap, laksa dia fail!..bagi ak, ok jer, sedap..tak dak petis jer...

abcdefg......

ayam goreng....

sambil berbuka, dgr la lagu2 tradisonal dari pakcik2 nih...c, siap licin tu pala pakcik tu...

deretan lauk pauk nasi...

ulam2..ada kerabu mangga...sedap!aku amik ratah ajer..

bubur...bubur kacang ijo..

manisan..kuih muih...buah2an tempatan..rambutan + manggis + adik bradik langsat.,..

dim sum..

en. N..ehh...

dalca tulang rusuk!...tak amik, sebab tak minat...

desert....

tingin makan manggis tu..tapi, mak cakap, baru lg...hurrm...

dim sum...

lagi area dalam tu....lengang, orang tak dak lagi...time dekat2 nak berbuka, bru ramai orang...

aku bratur amik kambing dulu..riso abisss....sos pudina dia sedap...telan liuq nih...

hirisan kambing...

kuih muih dulu...bersama ayor...puding roti tu pun sedap tau..brebut ngn en. N!

char kuew tiow...2 2 amik nih...

dim sum..terselit telur masin..en. N punya..

last makanan dari aku...pasta ngn rojak + kerabu mangga...

view malam....

kan dah cakap.,..tinggal tulang je kambing tu...

banyak kami amik n makan...tidak membazir..amik sikit2 tuk rasa suma...hhuuu...

sekian, dari saya, ibu cik sufi!...

overall, makanan adalah ok2 sedap..yg lalu kat tekak aku je le...

paling suka, puding roti dia..kambing dia.. ;)

leh lepak kat situ smpai jam 10 malam..surau berdekatan juga ader...jangan riso...



2 ulasan:

nurulfive berkata...

huih dasat entry nih. ade kang aku g sane semata nak berbuke kat sini kang. haihh...
bape RM weh?

nasaoji berkata...

hoho..maghi ler...rm50nett..