Selasa, 17 Ogos 2010

perkembangan cik sufi..

cik sufi tido, sebijik macam paknyer, pandai tutup mata kalu bercahaya..kemain lagi tuuu....
haaa..ini adalah cubaan tuk menirap..tanpa bantuan aku.. ;) tp, b4 balik cini ahad lepas, aku dah tengak cik sufi dengan jayanya menirap, lepas tangan n angkat tengkuk!..well done my dear!!!

aksi cik sufi time aku ngaco dia tido..time pantang dulu, nak suh dia tido ajer..la ni, aku sanggup ooo sengkang mata main ngan dia kalu dia tak tido..hehehe...tebeliak biji matanyer..

ape la ibu ni, saya nak sleep dah ler...(ikut aku nih,,kuat menjeling!!..)

marahhhh,....

marahhhh lagiiii.....pandai gak budak ni marah2 yer...tak baik oo...

hureyyy..anak ibu dah pandai pegang botol susu sendiri!!!!....

yer, cik sufi pegang botol susu dia sendiri..tp, tak la lama2, dalam bang seminit dua cam tu je...

banyak kali gak dia pegang gitu..suke lak aku tengok..baguss..bagus...ni la anak sulung ibuayah!..cepat berdikari..

tika ni, umur 3 bulan, dah leh menirap kan?..harap2, kami balik nanti, cik sufi dah menirap sepenuhnya.. ;) lagi best sambut raya tauu...

dari ngereng nak ke menirap tuu..kemain payah lagi..ye la, kederat dia kan...siap ngamuk2 lagi kalu tak lepas..jenuh nak pujuk..aku nak buh video, tp, mcam tak lepas le pulok..nnt dah berjaya, ader le video cik sufi prektis menirap ek..


1 ulasan:

Deqna berkata...

dah pandai meniarap.. bagus cik sufi nie.. marissa tak pandai meniarap lagi.. harap2 biarlah mama dia ni org pertama yg nampak dia meniarap utk kali pertama...

cik sufi jugak dah pandai memegang.. geram lah..