Ahad, 8 Ogos 2010

manjer ibuayah...

gambar nih, tika cik sufi duk seminggu ngn aku, ala, yg seminggu b4 aku masuk kija, kan aku ngn en. N bawak cik sufi tinggal kat putrajaya ni dalam seminngu..

jdnya, banyakla herta cik sufi yg besar2 kat rumah nih..idak la aku ngangkut p anta kat ipoh nunnn...biar la nampak sikit rumah aku ni ader baby skalipun baby tak dak lam rumah ni kan...

sudahnyer, tiap kali nampak baby court ni, aku yg sebakkk...aadduusss..dah le duk terbungkang kat depan umah, masuk2 umah, trus nampak..

xpe..xpe...sabar..nanti cik sufi akan duk dalam tu jugak!..

yg aku paham, cik sufi ni, dia agak gayat sikit..mayb amik gen pak dia kot..tp, duk lam court tu sesorg pun, macam takut gak lama2..gayat ke tu?..

nih time aku jaga sesorg..en. N p meneruskan carik nafkah..acewaahhh...at first, aku letak..ok jer cik sufi nih..dengar muzik..tengok toys tu pusing2..siap warna warni lampu lagi....then, dia dah menggesel ke arah kiri..duk langut lama tengok...apa yg di pk kannyer ntah ler...pas tu, wat bunyi enjin pertama sb dah macam takut....aku dah gelak2 dah time nih...haaaaa...sudahnyer, meraung mintak d keluarkan!...aiseehhh...

court cik sufi ni, time dia kuar dari hospital pas aku besalin dulu je dia elok molek tido lam tu...

pas 2bulan nak taruk smula, macam dah tak moh dah..mayb cik sufi ni tak biasa kot lagi kan..dulu2 tu, dia duk mabuk tidoooo je..awal2 kuar jenguk dunia..

nanti sufi dah duk ngn ibuayah, sufi kene sleep ngn main dalam tu yer,...ibuayah beli tuk sufi, buka tuk org lain...

ayat aku pujuk sufi minum susu kalu aku terlambat bg susu tuk dia (cik sufi kuat merajuk kalu lambat bagi susu ontime!..haru kene pujuk!..) ni susu sufi..ibu buat tuk sufi...khas tuk sufi..ibu tak bagi sesape susu ni,...sufi minum yer..manje ibu niii...minum yer..cepat besar...sufi kan manje ibu...

adooiii...rinduuu la... ;(



1 ulasan:

wa berkata...

ala la la tomeynye cik sufi! die tak biase la tu duk dlm cot.. takpe kecik lagi.. nnt dah besar sikit, kamu kene train die k!