Sabtu, 21 Ogos 2010

dah 100 hari... ;)

minggu ni kami tak balik..sedisss..sob..sob...

xpe, minggu depan, ibuayah jumpa sufi ek...sufi gud gurl...duk ngan opah elok2 tau..don noty2.. ;) kualiti kan lebih penting dari kuantiti!.. ;)

smalam dah 100hari kami saya berpantang!!!..pantang aper??...huahuahuahhhhh...

jadinye, bila anak kecik tak dak, mak dah lepas "hari"...tangan tak sampai..tangan penggaru pun jadi lerrr kaco2..gude2 (baca:goda)..

mengaco aku main tenet..

hamboihhhh...hhaaaiittt....nehenehenehenehe karunggeeeiii!!!...baik sambung pantangan sampai tahun depan!!!..huahuahuahhh...alang2 kan...

hurrrmmm...aku rasa, org yang dah branak normal ni, ghupe aku jugak kot perasaan tika 100 hari dah lepas nih..!!..

bukan stakat aku pantang 100 hok tu je, makan gak ooo..tapi,ada jenis2 makan le..makanan yg tak sejuk, kalu aku tahu, aku elak..sebab urat2 aku ni kan urat sutera!!..nak2 sejak branak ni..lagi bertambah koman lemah kot bila bab2 sejuk nih masuk...

mak cakap, kalu kuat, stengah org tu, sampai setahun tak sentuh makanan sejuk dan angin..aku ok jer kot kalu NAK.api,.tcer kalu setahun tak sentuh en. N...ada okkkk???....huhuhuhu.....gilosss...

**sod ba ro dulu brooo..cik sufi kan tak pueh manje2 ngan kita..bahaya nih duk berdua!! ;)

2 ulasan:

deelira@deeliraz berkata...

lawak la ko nih :p

Deqna berkata...

puasa ehem ehem yer.. kesian suami puasa lama2...

tapi kan.. mesti seriau bila nak start balik kan..hahahahaha