Khamis, 26 Ogos 2010

ramadhan 15 @ IOI Mall, Puchong

esok hari jumaat kan?..huhu..syok..nak jumpa anak kecik saya!!..tak sabar sehh...

kejap je masa kan..dah setengah bulan dah pun kita pose..macam baru smalam je kot mula posenyer.. ;)

d sebabkan smalam adalah hari gaji warga kebanyakkan yg duk kat putrajaya ni, jadinya, dah tentu le alamanda nun penuh dek org2 kan..jadinya, kami telah berlari ke puchong...IOI mall itu..

paking banyak giler kosong..masuk dalam mall tu pun, org adalah amat lengang!..nampak beno org melayu kuat nyoping.. ;p peniaga lak, kaum cina..huhhh..

berbuka d sebelah jasko itu - pizza hut!..ramadhan 14 mengisi perut dengan keteringinan en. N, kali ni, keteringinan aku pulak...;psop of da day.. ini yg first sampai..

aku pelik la, time pegnen dulu, idok le teringin memuncak-muncak nak makan sesuatu tu..tapi, bila dah lepas pegnen nih, keteringinan itu lain macam ler...iisshhh...tak baik ar tuk badan sayerr.. ;(

tengah2 duk tunggu makanan sampai, cam biasa, topik kami - anak- sambil tengok2 mms yg d anta oleh opahnya kat sana..pagi smalam, opahnya tulis - angin tengah baik - sufi anak manje ibu, jgn berangin rangin sangat tau...
kelmarin punya mms, tengah moody!..alalala...pipimu itu akan ibu geget sok!..

mms 2 minggu sudah kot..sufi tengah nak nerap..
rindu ar bila opah kasi mms gitu kat ibu..tak sabar tau ibu nak jumpa sufi!..

ok, stop, sambung lagi..

air...rasa 7up!..dia ada taruk itu kaler merah macam lengkong..

aku biasa minta spicy arabiata yg shell punya, smalam, dapat yg spegeti punya daaa...

piza yg yg baru tu..ala, barunyer design jer...topingnya sama..amik island supreme..

sweet & spicy chicken wing..sejak mengandung sampai la, aku dah leh makan ayam biasa.. ;) no geli geli lagi...tak tau la pulak kan pas ni.. ;)

en. N punya..harusla dia nak nasi...nasi ngan ayam kurma tu...
bbeerrk..alhamdulillah...settle ramadhan 15..! moga d panjangkan umur tuk nikmati ramadhan seterusnya.. ;) hehehe..

sebelah tu kan jasko kan...huhh..tahan napsu tengok kasut ngan anbeg..padahal, tiap2 kali kuar pun, mende tu gak la yang d tengoknya..sure en. N pelik nape aku tak amik bang satu kasut ke anbag ke..hehehe..aku ader plan maaa...tu tahan napsu tu... ;p


2 ulasan:

MRS. K berkata...

pergh.. banyak giler korang makan? bila nak bawak cik sufi balik sini?

Mrs weck berkata...

hehe..comeynya baby! hehe..mesti rindu dan x keruan je bila lama berenggang ngan anak..hehe.. snap pic baby banyk2..nnt bley lepas rindu kan..hehe..