Rabu, 4 Ogos 2010

2bulan 20hari...

cepat masa berlalu..yerrr..ini ayat yg selalu aku duk cakap2..tulis2kan..

memang betulkan..masa tu skang, amatla pantasnyer...

tak sabar nak tunggu kerasnya kepala cik sufi nih...sebab, bila dah keras tengkuknya, opah cakap, ibu buley amik dah anak manje ibu nihhh..insyaAllah, moga Dia mudahkan perkembangan anak ibu yer....smalam, tepon mak, mak aku cakap cik sufi kurang minum susu ...badan pun terasa ringan..ye ke anak ibu??..mak cakap, mungkin dia nak ringankan badan sebab nak nerap..sebab cik sufi dah duk ngereng2 dah..huhhh..bila la gamaknya masa tu..harapnya, ibu ada at first anak ibu ni menirap!paling syok, bila dia ngereng2 nak ke menirap tu, kemain bunyi rengek2 ghupe nak nangis tuuu..padahal, tak nangis pun..aku ngn en. N punya la duk sorak2 bagi sokongan..tp, tu la kan, dah Dia tak moh kasi lagi, apo mau buek..ibuayah tetap sabar..;)




2 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

mesti rindu ngan cik sufi kan..comey btoi cik sufi nie...dengan putingnyer..alolo cute taw..

eimah berkata...

mmg kejap je mase b'lalu airis xlame da nk setahun...aku rs mcm br je lg beranak hahahahahaha