Isnin, 2 Ogos 2010

dia dah besar..

lama lak aku rs tak crita tang c kecil yg mula2 menghiasi belog aku nih..hehehe..

sapo ke lagi klu bukan insyirah kakaknya c bunyamin.. ;)

mmg dah lama aku tak dukung budak ni, dia pun tak mintak aku dukung dah, time berpantangan dulu, kompem2 r tak leh angkat berat..ni kan baru pas berpantangan jugak, mmg aku tak angkat la...takat berat cik sufi tu, boleh la...ni dah berat 10kg++, seriau weehh...

semangat menolong..insyirah bawakkan pampers dia ngn adiknya...baguss..bagus...uuppsss....benti, posing dulu.. ;psemangat berposing..achu ajak posing iklan gigi... ;)

ni lak, semangat membantu masak-memasak...

dalam keta, abah memandu, pak cu ngn achu d belakang...semangat menangis...mengamuk sebab perjalanan agak lama + ngantuk, ini budak, amat busan duk lam keta lama2...abahnya cakap, kalu buleh, nak berjoget2 lam keta..tak leh bawak naik bas..nanti nak guling2 lak..masih peel lama, nangis2, tengok flash kamera, senyap, pas tu sambung nangis...

insyirah..insyirah...

dah memacam keletah dianya...kami adik bradik tak sabar nak tunggu hari raya tahun depan, nak tengok insyirah menjadi taiko pada adik2 nya... ;)



Tiada ulasan: