Jumaat, 27 Ogos 2010

ramadhan 16 @ putrajaya..

oowwyeeehhh..hari ini, hari jumaat..malam ini, saya tido dengan cik sufi!..tak sabar nak sampai ipoh..hhuu...sufi manjer, tunggu ibu, nahhh..

semalam, hari ke 16 umat islam pose, hari ke sepuluh tuk saya pose, kan?..kali ni, kami berbuka di putrajaya sajer..tak mo jauh2..nak dekat2, nak jimat2 duit jugak!.. ;)sup ani utara @ presint 15 a.k.a prisent diplomatik..

harus wajah ceria puasa ibu sufi nih ada.. ;)

ayah cik sufi sedang bergayut dengan opahnya..ater, kata anak cucu kesayangan..huhu..

kurma free..aku pelik arr..nape kedai2 yang tertentu kan, kalu bagi kurma ni kan, deme tak basuh dulu..nampak bebeno tau kehabukkannya...

aku tak makan kurma, eh, tipu..kurma "nabi" aku makan ler..kurma cina pun, aku makan..skalipun kurma biasa ni aku tak makan, tapi, harusla aku tengok dulu ghupe kurma tu..dah berabuk sakan, sampai ati deme nak serve jugak..ape la salahnya kalu basuh dulu..sedih ooo..dah le kurma tu kan makanan rasul yg paling baginda suka.. ;(

ok..dah..membebel pulak mak cik nih!..

meng oder set nasi, ada sup ekor tuk en. N, nasi ayam dan bihun sup tuk aku, nes ais tuk aku n sirap bandung tuk en. N..macam tradisional je minum sirap2 nih..gambar adalah d snap skali gus berikutan ramai org dah time nih..mak cik kan pemalu.. ;)

ooohh...en. N cakap nanti sure berat sayang makin naik, sb abang tengok sejak pose sayang makan banyak..

hahhhh????...errrr,..camner nih??...dah le minggu ni lama balik kampung..kompem makan2 lagi hebat..huarggghh..


Tiada ulasan: