Isnin, 2 Ogos 2010

train lama vs train baru

untuk seketika ni, aku nak crita2 la perjalanan tika aku nak balik ipoh jumpa cik sufi tu..biar bila dia dah pandai membaca nanti, aku nak bagi dia baca belog nih...harapnya jugak, belog ni tahan lama la.. ;)

naik bas kompem tak sama macam naik train kan...aku lebih suka sgt naik trian.,..kononnya lebih secure!..hehehe..tp..hurmm..tak moh r pk lelebih!.. ;(lihat kehijauan alam yg makin bertukar kaler menjadi coklat dek tarahan2 manusia..sonok...naik bas, tak leh tengok...ader jugak la kan nampak kehijauannyer kat highway tu..tp, straight jer...cam busan jer.. ;) nak tengok kehijauan suma ni, kene r naik train siang..malam, kompem r tak dapek, ater gelap je memanjang yong yoep ooii...

tika sampai d hentian tapah tak silap, agak benti lama kat situ...kelihatan en. N bersedia nak snap sesuatu..

















tadddaaaaa........train baru dan train lama...ETS..ala, train laju yg dari utara ke selatan tu..makan masa 2 jam perjalanan je tuu... siap ader pramugari lg lam tu oooo....

laju weeehhhh...ghupe ERL dah...cantik..nampak selesa jer.. bunyi pun smoothhhh jer...

war2kan lam paper, 1 Ogos dah jalan kan?...tp tak jalan2..aku tny pihak KTMB nper, deme cakap, tak dak info lagi tuk perjalanan tu..time en. N nyembang ngn org ktmb tu,katanya bukan masalah train tu, tp, masalah org2 antara ktmb ngn ets tu...tak mo citer kat sini, takut salah, aku yg nanya..

papepun, harap cepatlah ETS ni berfungsi sepenuhnya, senang aku nak ngulang jumpa cik sufi aku..

skian, crita ibuayah cik sufi berlatar belakangkan anpon samsung di kl sentral..hehehe...

1 ulasan:

blossom berkata...

TU LA pasalkan...biler la agaknyer ets ni nak berfungsi...katanya 1 ogos tp takde pun...ish teruja nak naik nih...heheehehe senang...kalu drive pun 2 jam jugak...rileks je dalm ets....