Selasa, 12 Mei 2009

kasut sakit...

pernah kome2 dgr "kasut sakit" tak?...

ader la..kome je yg x prasan kot....

aku kan kerap sakit blakang + pinggang kan..justeru..aku btau en. N yg aku nak "kasut sakit"yg leh bw p koje...ala2 tnggi..ala2 leh aku bw lari2 keja2 bos kan..aku aim yg wedges (betui ke nih?..) tu..tp, tak la tnggi2 sgt kan..leh tampung berat bdn aku, udah..

aku jugak aim brand clarks tu...sb, aku tgk, mak2 pegnen duk pakai kasut tu kan...tuk yg bw p koje lak, ala2 mak cik2 dsign nyer..hehehe..tp, bl masuk ctu, cam kenan d hati lak yg satu tu...tp lak..tak "frenly user" la pulok..sb "kancing" tali blkangnyer perlu d msuk lam lubang sndiri..aku nak yg jenis tali blakang yg "kancing" jer...

p la lak kat satu kodai d bwh nyer...

vinnci..konon time menerai, cam ok..tak le kate ni "kasut sakit"..tp, sb tumitnyer cam tebai kan..ok kot..alih2, time koje nak pakai, rs cam tinggi melangit..hahaha...en. N dah agak berbunyi molutnyer, sb asainyer, diyer cam tak stuju..tp aku kan dogil...;p

sudahnyer, ri sabtu tu, p JJ BUKIT TINGGI, aku amik ksut yg betui2 "kasut sakit"...

huahuahuauahhhh....amat slese..mmg tak tnggi...pncarian tuk "kasut sakit tinggi" d postponed lak..huhuhu...

sakit blakng ni, mmg amat tak slese kan..nak duduk..nak baring...tak tau la aper jd ngn aku ni..nak p ngurut, cik NUSK dah maklumkan tmptnyer..tp, aku tak sampai2 gak..

cam no nak bby ni kan...nyah aku ckp, nnt pegnen, lg skt,...sb nak imbang bwk peyut..ayoooo...

**tgk kaler, samer-itam..aku nak jer kasut warna warni..tp, i malu pakai ler..huhuhu...



7 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

dua² kasut cantek..
dua² kasut i kenan tau ...
ala..apelak nk malunye..pakai jek kaler², xde sape² marah pon...pakai laa..pakailaa..hihihi

Mrs LVoe berkata...

sha mmg xreti nk pkai kasut tingi2 nie mmg mmanjang sakit je

honeylanz berkata...

hi..salam kenal..
scholl shoes mmg selesa la pakai..so comfort!!

nasaoji berkata...

Eeinz:-nnt i pakai jer..leh prasan ala2 datin...match ngn baju lak..

Mrs LVoe:-kt dulu pun tak reti..sejak keje yg pakai.."tuntutan koje"..hehe..

honeylanz:-salam kenal kembali..yup..tp, dsign cam tuer2 kan..huhuhuuhu..

eimah berkata...

uiks kalo skt blkg jgn pkai kasut tinggi coz sbb kaki xrate tu jd skt bagai urat sume dr tapak kaki....btoi ckp nyah ko tu odah pegnen lg skt kaki huhuhu mcm aku uwaaaaaa

+NADS+ berkata...

lain macam jer beli sandal tuh...
cam sandal tuk org pregnant jer...
lalala...

nasaoji berkata...

eimah:-tu la aku duk kurangkan pakai heel..rendah2 jer, jnji bertapak "conget" ckit..

nads:-sandal org sakit lo..hehehe...