Khamis, 21 Mei 2009

PTK...

aku bru msuk opis...stgh pg td, aku ader EXAM PTK!..yg kali ke * aku duduki dari * aku daftar, yg lain tu, aku tak p..;p tp, ckp kat opis, aku p..huahuahuahhh...

soklan sumer2 nyer, bg aku, ok..ok la..tp, nak dpt 4/4 tu, nth bl la...., yg KHUSUS tu, susah ler pulok!!..dah le otak aku tak cukup rehat..!.smlm je aku blk dkt jam 2200!!..sumer gara2 kene edit sikit bnyk presentation yg ader pegawai wat, tp tak kenan dek bos aku....huhhh..bl la aku nak tido stido2nyer ni huh...rindu le tido nikmat tu..;p
oo..en. N sik ado...mlm ni bru lik...mujur la diyer tak dok, kalu tak, lagi aku mereng kat umah tu peh blk kijo...hohohoho..sila jgn bw blk mslh tempat kijo ke umoh...;p



2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

sha xpnh bawa balik keje kat umah.. umah adalh tmpt rehat sha yg plg best skali. hotel pun kalah hahahha

shawLycious berkata...

Starting from Friday the 15th until 28th of May, you can have your pretty TieRack scarves at as low as RM55 each! :) Also selling ties and JNs!