Jumaat, 29 Mei 2009

mkn2 ann. mnthly time...;p

setelah sekian kalinya, bru aku dpt mkn ini dunut...;p toche kepada teman kawan den yg sudi meng oder ini dunut bagi pihak.. ader kat alamanda pun, kerap p pun, aku tak membelinyer..ni gara2 en. N tak mo melencong ke cafe nyer la ni..(lagi mau salahkan org laen!..)

bl 6 ketul...aku abiskan 3!!..leh jer abiskan sumer dgn rakus, tp, DIET menebal..hehhe..kuntrul le skiittt...;p

c..lauk2 yg aku msk sempena nak sambut ann. mnthly ktorg....huahuauahhhh...(sila terpedaya...) ader ikan keli tak hengat,....!


uissshhh..sodap asben den mkn..lmer dah en. N tak mrase mkn nasi kat umh..seyes wehh...dkt sbln lbh dah aku tak msk2 tuk en. N..cian diyer....(Manjer, jgn cri istri len tau...xxxx)



Manjer, i msk lauk ni sumer kat opis td...

tika mner lak..( lunch time smlm, ktorg kuo..)

peh blk opis la...

ooo...

laaaa..tipu...tapau jer...kan bos meeting...;p

haaaa....ann. 6 bulan, lauk tapau, setahun?..mkn mner..?(ayat baik nyer koo..;p....)

**klu buleh, aku nak turun berat bdn b4 ngndung ler...huarghh...;(
**cian en. N, mkn nasik berlauk dr opis aku...huhu..tak per la..jnji mkn nsi d umh, tak kisah ler dr mner...halal udah..;p


2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

sha suka ikan keli sambal

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;- saya juga..TAPI, skang tak mkn dah..SEBAB??..haaa...