Isnin, 11 Mei 2009

jum makan2...

makan2 r jumaat last week...

asyik makan2 yer dok,...huhuhuhuuuu..

p psar malam...kat Presint 2 tu..konon nak crik ikan..tp, area ikan2 pun, tak jejk...sb aku dah maleh, rame beno makhluknyer..;(

ni ader lah rangka ayam +pedal + tongkeng.. tongkeng tu, sbenarnye aku tak mkn..ni sb gara2 ku tersalah pilih antara pedal ngn tongkek ayam tu..tak pasai2 org tu trus msukkan lam plastik..time msk tu en. N tny sayang mkn buntot ayam ker...aku ckp maner ader la...tu pedal la...en. N..ishh....pedal ngn buntot pun tak tau...

sudahnyer..free la kene amik gak..harus la kene bayar gak tau...


roti john...panjang ooo bratur nak bl mende ni jer..gerai dpn yg juai roti john ni, pun juai roti john gak..cian ooo..kosong...hurrmmm...

ni aderlah puyuh gireng..harus + wajib bila p psr mlm tu...3 ekor +RM10 jer tau..ktorg mkn sorg 1 stgh...!!..


ni mknn en. N...murah jer..RM4.50 kot..lbh kurng tu la...mmg murah..!..


ha, ni lak aku nyer..kebab!!...konon nak diet..alih2, mkn mknn yg mendebapkan gak!..heheheh...


mlmnyer, ktorg tido agak lwt..sb dudk layan citer PRINCESS DIARIES 2-THE ROYAL ENGANGEMENT... best jer tgk nyer..nak2 bilik puteri mia tu..mak ai......






3 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

roti john my fav

♥ EeiNz ♥ berkata...

sedapnyee makanan kamu ni yangg oiiii

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;-ek..mai la putrajaya,...kt bw p tmpt yg d sukai rami..

EeiNz;-alalala..hasil campur tgn org ramai...;p