Selasa, 26 Mei 2009

OTWC...+ kehendak en. N..

tak tau air apakah nama itu yg berkaler ijau itu...yg aku ingt, aku duk ralit citer itu ini kat en. N, time tu gak waitress mai..peh tu, aku leh iyer kan ajer aper yg dtande...hurmm..rsnyer kureng le..tp, tak kisah, pueh ati sb leh mamam kat ctu..;p

leh mamam ini roti ler..klu dah p ctu, harus + wajib oder ni kan....ape name nyer..tak tau le ape jenis butter duk lam tu...nak jer aku oder skali lg, tp, aku tahan napsuuu maaa......;p


nsik lomak en. N..siang mlm pg ptg asben den nak bernasi lomak..tak cokop gamaknyer ngn lomak2 istri nyer ini noohhh...;p..(Manjer, nnt i alert ek Manjer tak mo drumstik...)


harus aku pnyer..tak mo try lain, ipoh hor fun..eii, betui ker...huhuhu...;p


smlm nyer citer, bos aku blk jam 2205!!!!...aku?...1935 udoh ler...bos ader meeting....jdnyer, pas settle koje2 yg ader, aku mintak ca alif but..en. N bw aku p ntah mner la asainyer..tp ke arah bangi...lam ati aku, nak blk cepat, bateri bdn nak nak kong nih..tp, ikutkan ajer, sb bkn sonang en. N nak bw aku p mner2 ni..dgn tujuan yg berpekdah..;p

kompem berpekdahnyer en. N bwk p bangi tu..huhhh...diyer cr satu mende yg buatkan aku leh lamer lg tidooo...huahuahuahhhh....(nnt aku citer ek..;p)

dsbbkn kehendak en. N dah tertunai, tu la aku nyendeng2 ajk p OTWC..memandangkan kat sbelah je ngn kedai yg telah menunaikan kehendak diyer tu..mujur la d ikotkan ajooo...

nper en. N susah nak msuk cni..hurrmmm..sb kehalalan nyer...tp, aku ykin HALAL jer..huahuahuauhuahhh....


**pas ni, misi 'menghasilkan' harus lebih lg..hohohoho...;p

2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

dh byk n3 sha tgok nasi lemak nie.. aduhhhh nk bangun pagi2 buat nasi lemak la esok

nasaoji berkata...

Mrs LVoe:-rajin nyer bgn pg nak wat nasi lemak sya ooi...bg aura rajin tu sikit..;p