Selasa, 5 Mei 2009

tag lak...SUAMI SAYA..... ;p

ini sayer bersama suami sayer...;p

aku d tag oleh mrs k lagik..huhuhu...ni aderlah homework yg terkumpul oooo...

Saper nama pasangan anda?
MUHAMAD NAJIB BIN ABD RAZAK
nickname : ALONG, NAJIB

Baper umo pasangan anda?
25 TAHUN loo..kami sbayer..beza seminggu jer..of coz la en. N tue lg..diyer ckp kat aku, mak abg kuar spital, mak sayang msuk spital...huhuhu..

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
BERSUKAN...dyer suker aper jenis sukan..+ MANCING + SUKE IKAN...kan Manjer kan...

Apakah karektor pasangan anda?
MANJERRR d umh..GARANGGG d luar umah..huhuhuhu...

Makanan kegemaran pasangan anda?
APO2 AJER...jnj leh mkn..sgt simple n tak memilih...skalipun mknn itu tak sedap..kot..hehehe..

Macam mana pasangan anda tidur?
SUKA GERAK2!!isshhh..kaco...!!MENIRAP..tp, aku tak kc..sb NABI TAK GALAKKAN..kan.,kan...

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika
pertama kali berjumpa dengan anda?
pertama kali tak ingt..tp, first jmp, nak blk ingt..BILA ODAH NAK JUMPA ALONG LG?..huhhuhuhu..... (lam otak aku, dah bercabang tanduk setan!!)

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
SUMER2 YG D BUAT...!!!siyesss..aku suker sumer yg d buat,,,amat senang tuk aku...yg penting, EN. N AMAT SABOR NGN AKU!!..aku kan jahat!!!eh, nakal jer lah....


aku nak tau karektor suami korang² plak :
lalalalalalallala...sper yer...ok..ok...

i)eimah- weh, tak pernah ko wat yg aku tag ko ek..
ii)kak put -hehehhe...



3 ulasan:

eimah berkata...

kalo x tag aku idok le aku update...xde mood huhuhu rs mls melampau ekekeke

nusk berkata...

arghh menci...aku taleh buat????

mRs.aJaQue berkata...

aii...tumpang lalu nih..nice blog..