Khamis, 14 Mei 2009

masa itu..;p

huahuahuahhh...lawau ke idok ek?...LANGKAWI...

sok aku p saner..;p ngn gang2 skim aku..huhuhurreeyyy....

baru je last yer p, tp, of cuz le ats tkt ****...tak pueh jln2 pung....sb tak plan mende kan..

kali ni p, aku dah plan mcm2....nak2 partner "libur" aku ader jugek dah..hohoho....moga2 aku smpt p tmpt2 yg aku nak p, skalipun tnpa en. N..ni kirenyer nak bujang "meta" la ni -atas ijin suami yar-...huahuahuahhhh......

skalipun aku tgk gayat mende alah tu..tp, aku totap nak cuber gak..b4 tu, kene r smayang taubat dulu kan..mner2 yg dah terbuat tuh..;p......



**Manjer..mekacih ats keijinan mu itu...;p

2 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

oh..ni yg odah ckp (ym) kate nk gi langkawi tu eh ...sori la, ym cam mengong sket time tu ..x dpt nk beramas mesere ngan lebih pjg lagi ... ;)

nusk berkata...

jalan je koje! huh jeles den..