Khamis, 29 Oktober 2009

haiii....

saya baru masuk opis... :(

tak larat punya pasai... d ikuti dgn ke-best-an dah dapat teman tidoq! -tipu nih..hehehe..

saya uwek2 le dr semlm malam..tp, uwek kali ni, bukan uwek loya..uwek salah makan kot..

mana idak..saya ratah sambal ikan bilis mcm tu jer..sbenarnya tak sedap..time ratah tu pun tak le lapo, tp, dah molot nak ngunyap...tu le jadinya...

en. N balik lwt smlm...sedar2 ayam je time dia balik, sb letih dek uwek2 kan...

jdnya, pg ni, saya sms bos, sms opis mate habaq tak masuk lewat, sudahnyer, trus smpai lunch hour!...hehehe..harap bos saya memahami...



2 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

uit,
sila jaga kesihatan dan pemakanan anda utk baby tersayang..hehhe

Pepel BoNda AmaNi berkata...

jaga kesihatan taw..kta sentiasa mendoakan yang terbaik..AMIN..