Rabu, 28 Oktober 2009

sebulan lagi....

jeng jeng jeng...

lagi sebulan, aku adalah genap sbagai sorg isteri selama 1 tahun!...wahh..1 tahun looo.... baru tuu...

ikut kata org2 tua, dlm tahun ni, msih ber-hneymoon ya...peh, tu, tahun dugaan...peh tu, baru tahun kekalan...ader ek gtu?...

ape2 pun, bln 11 nnti, bulan hebat kami jugak!..sbb D.O.B ktorg pun jatuh bulan yg sama....beza seminggu je wehh...bak kata en. N - mak abg kuar spital, mak sayang masuk spital!...abg suka sayang time kt jumpa kat spital lg tu... mereng...!..ni jwpan bila aku tny bila dia mula suka aku!..hohoho....

dulu2, zaman skolah dulu, aku hafal je birthday en. N...no jersey yg dia duk pakai pun aku ingt..no 17..date aku tu...

klu dia kat padang skolah tu, time deme duk lwn bola, mmg aku antara budak2 (acewah, time tu baru form maaaa..) menjerit nama dia, tp, dah org2 lain duk jerit nama dia jugak, angkat kaki le aku, padahal time tu, ktorg maner ader ape2 pun..ader je awek dia kat citu gak..aku je yg poyooo hohoho kannn..hehehe...

pejam celik pejam celik je dah nak sthn ktorg kawen...masuk tahun ke-2, dgn izin Dia, kami bakal bertiga!..huhhhh..tika tu, cam ne la aku kat umah...tak dpt bayangkan!..

tika ni pun, klu aku duk mengesel kan en. N time tgk tv, peh tu, aku tny en. N, nnt ader anak, aku gni lg ker...hohoho...mak cik tak mo pk lelebeyyy....

mmuuaahhh..luv u so muchhh!!!!!!!




5 ulasan:

Cik Puan*PIE berkata...

tahniah la odah..dh nk smpai 1st anniversary tu...ape pun smoga kekal hgga akhir hayat k
*bgaduh tu lah asam garam rmh tgga

Tanpa Nama berkata...

suka sejak jumpa kat spital? hahahahha mereng yang sweet. :) weh post lar gambar ko pregnant. camner ler rupa.agak2 buyung cam imah x? huhu

NeenaAnuar berkata...

congrats dik!

but sweet jerr comment en. N tuu.. camner dia jatoh chinta ngan awak! hehehehehe....

nusk berkata...

happy 4u! jodoh..tak sgka ko kawin ngn jejaka idaman kan..

btw besday aku and azlan selang sehari je..13 & 14 February...lahir pon sesama kt melaka..dia kata masa baby kitorang dok sebelah katil..tipu ar tuh.. tapi tak dpt la nk smbut anniversary mcm kamu sbb nak kawin february jugak mcm tak dapek je..

nasaoji berkata...

Cik Puan*PIE;- tengkiu ja!...

realisticjunky;- hehe..jodoh tu..gambo latest aku yg time kau p knduri kawen kat keratong tu..idok nampk lagi le kebuyungan nyer,..hehehe..

NeenaAnuar;- hehehe..tu jawapan mereng kak..hehe..

nusk;-mekasih beb!..

hoho,..adakah otak laki ni pk samer r?..hehe...ala, ko wat la feb nih..nnt aku sarat kang..ha, cam no...