Khamis, 15 Oktober 2009

keletah kamu...

tak reti dah aku nak citer ape...nak naip ape...ater, dah bngn pagi, p opis, menjelang malam, masuk umah, semnggu 5 hari gitu, tanpa p mner2 sejak pegnen nih..

duk umh lak tu, bukan wat pe lak tu, msak ke basuh baju ke, idok nyer...melepek je.. ;(

tak per la, asalkan, uweekk uweekk ni aku teramat kureng..alhamdulillah... :)

ni kisah si kicik kat umh IPOH nunnn...time raya le...apo lgi...ader 2 3 gambo aku snap, syirah ni tido ghupe ini, mcm pk masalah bosa je aku nengoknyer...

time ni, ktorg baru pas blk beraya dari TAIPING...dah bertuko baju dah pun dak tu...nak memain2 ngn pak chunyer...sedap kemain ko duk ateh bantal perut pak chu ko yer...

baru aku perasan..tgn syirah duk tgh genggam2 mcm geram2 jer....

en. N bagus...suka budak...moga jd pak penyanyang ye kamu!...tp, tu la,en. N idoknyer akan pegang lelame....penat ke berat ke..ntoh le..gelak sakan ngn pak chu nyer duk ngagah!..

harus tahu, ini adalah aksi kiss syirah yer..kiss2, peh tu, tgn duk mencako...

tgk, msih tangan syirah duk genggam2...nampak noty je dak ni tau...

adoiii laaa...girl, npe ngn achu ko ni, ko tak mo main ghupe itu?..klu ngn pak cik pak cik ko, kemain lagi eekkk...

last pics...jgn tak tau, syirah tarik tinga pak chu nyer smpai darah ooo!!!...

marahkah aku?...aku seyes, tak terkata jer time itu...tak dak lak perasaan nak marah ke ape ke...eeiii..ngn aku, bkn leh main2, budak ke baby ke, klu aku marah, marah jer..pernah je alifah (ank mak aku bela) kena makn penampo ngn aku...hehehe..

tp, duk sat, aku tgk syirah, gelak pulak aku, yer r, aku tak sangka le yg syirah leh wat gitu geram nyer pasai...b4 ni, mak aku duk crita, mak je yg kena..

ghupenye, pak long nyer pun dah kena pg tu, geram dek syirah, tp, pak long nya kena tang muka...aii..berparut gak le aku nengok muka pak long nyer...

insyirah..insyirah...



**leh aku berangan, klu dgn izin Dia,nnt aku bf baby aku, aku nak bf syirah jugak!..time tu, syirah tak umur 2 tahun lg..leh la jd anak susu aku!..hehehe...berangan jer beb!...

1 ulasan:

wa berkata...

wah bagus jd ibu susuan, murah rezeki hendaknye insyaAllah.. Do'a bebanyak ye, moga2 dipermudahkan sewaktu menyusu badan anak + anak susuan, ujian besar sekali! tambahkan ilmu byk2, gi website susuibu.com byk info menarik, gi survey2 pam2 yg bagus. last but not least selalu sembang ngn baby dlm perut, InsyaAllah cepat die bercakap esok, he he..