Selasa, 13 Oktober 2009

bye..bye....

mak pak balik ipoh hari ahad malam tu..sb acik dah nak koje kan ri senin tu...

ala, deme duk umh aku pun, bukan aku masak pun...hehehe...

bf, beli luo...lunch pun, beli luor..owhh...ader..aku goreng kopok lekoq ja...en. N bwk dr dia blk o/sttn ri tu...

d sbbkan aku bgn awai, prepare bf, jdnya, ptg tu, aku dah kecapekan!...tak per, mujur mak pak sendiri, jdnyer, deme wat la hal2 sendirian dgn aku terbongkang kat depan umh..klu mak pak IL, cam ne lagamknyer.....

agak petang tu jugak, anak pak chu (adik pak aku), kak ngah dari NILAI mai umh aku, sekeluarga deme dtg...

berterima kasih aku deme dtg, jejak jugak deme ke umah aku nih..

c, saat penghantaran mak pak aku...pak aku jln jauh, kene pakai tongkat...klu dia jln jauh tak pakai tongkat, agak lambat sikit...org tua kan...tp, tak per, pak aku gagah gak mai dtg umh aku ni pun, syukur sesgt!....

jd mem besau deme dua nih...ater, tak kan deme nak duk depan, yer dak...deme gerak dari umah aku pun, dah jam 10 lebih, then, mak bg msg smpai umah IPOH jam 1stgh..alhamdulillah, selamat pegi, selamat pulang mereka!...

rindu je deme tak dak...sunyi balik umh aku... :(

padahal, semalaman je deme tido umh aku..tp, ya la...


Tiada ulasan: