Khamis, 22 Oktober 2009

xcident...nenonenonenoneno...

balik emergency ke IPOH ri isnin ri tu, lbh kurang jam 3 baru gerak dr umh...

nak packing2 baju..konon aku btau en. N blk awai lunch time tu, sudahnya, aku nak hadap bos tok ji ni, lwt le pulok..aku nak kejarkan dpt tgk pak atau erti kata lain, bila pak kuar dr OT, leh dia nengok muka aku...tp, idok le sempat dek ader xcdnt lak kat area hosp sg. buloh tu...dr jauh mmg nampak asap kepul2...siap ngn bomba duk mai...jem, mmg wajibla kan...

tu dia, kome nampak tak?..lori yg gelap rentung itu...uiisshhh..tu lori minyak tu...lori tu menghala ke selatan la, mayb ngntuk ke, tak tau la, yg pasti, terbabas sampai tgh pembahagian jalan tuh!..

eh, bukan ke kenderaan berat kne lalu kat lane kiri kan?..ha..kan dah kena tuuu...

aku tak tau le cam ne orgnya...sb duk tnggu brita, tak dek pulak kuarnyer...

yg pasti, tak dak kenderaan lain yg terlibat lam nahas tu..

lori nak tunda..lori naik lori!..

jem panjang ooo yg ke aras selatan tuuuu..mujur aku nak ke utara...

jdnya anak2, berhati2 d jalan raya ya...




2 ulasan:

nads berkata...

ayah xsht lagi ke?
nad doakan ayah awak cepat sht k...
papepun, take care tau..bawak baby tuh...

nasaoji berkata...

nads;- yer nad...mekasih yer doakan..