Jumaat, 2 Oktober 2009

baru msuk opis!..

salam sumer....

waahhh...bnyk nyer citer2 raye kome yer...citer raya aku???....

aku kan...baru msuk opis ooo ini hari..caya tak?....

tu la hakikatnyer ooo....

aku cuti raya dr 18 - 21 Sept ajo...tp, aper daya, pembawakan budak, nyebabkan aku sakit blakang n pinggang!....

sudahnyer, ri selasa tu tak leh bgn...rabu tu baru leh bgn, p klinik, dpt mc 2 hari..

tak pernah2 aku dpt mc 2 hari oooo spanjang aku koje2 nih....

jdnyer, aku cuber nak khatam citer2 lam ghumah komer yer....

tika ni pun, pinggang n blakang masih sakit....

kwn2, doakan baby aku kekal 9 bulan 10 hari dan aku d beri kesihatan yg baik sepanjang dan selepas itu ya...


mmmmuuaahhhh....



1 ulasan:

Pepel BoNda AmaNi berkata...

AMIN..semoga odah baik2 dan baby sihat selalu..