Khamis, 8 Oktober 2009

award...

saya terima award... :)

daripada mummy to elyas mikhail..terima kasih bebnyk dehh...



5 facts about an awarder:

1. at first aku bc blog dia ni - mak aiii..cantiknyer...muka suci murni gitu!..
2. pernah private blog dia, sedis sat aku nihh..lama tak tau perkembangan dia, tau pun, dr peej nyer blog, peh tu, try nasib buka smula, alhamdulillah, dia dah release private tu..hehehe... - kapichino kah aku?..
3. mak pd baby yg sgt mirip mcm ayahnya - elyas mikhail , dan isteri kpd NAJIB jugak!...uitt..namer je samo deh asben kami!..
4. aper yg aku kagum, dia amat rajin masak ooo... !!
5. kwn baik kpd peej...bila aku bc antara deme, sure aku rindu sama kamu AINI!!!

10 facts about myself:

1. Name : odah
2. Gender : Female
3. Current Location : Putrajaya
4. Status : Married
5. Marriage Date : 28 November 2008
6. Religious views : Muslim
7. Hometown : Ipoh, Perak
8. Hobi : TIDO!!!.. - giloosss!!...
9. insyaAllah, akan bakal bergelar ibu, awal Mei 2009 nih!
10. masih mencarik koje yg sesuaiii...- ????...aper nih?..

10 people I awarded:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

lagi??.....

hohoho..nama2 kawan "bunia" aku tuuuu 1 - 10!



2 ulasan:

lily lotus berkata...

cutenya award tu..just like u!

nasaoji berkata...

ya ka kak?..hehehe..mekasih.. ;)