Isnin, 26 Oktober 2009

macam2 ler...

hari ni dah fari isnin..cepat je...nnt dah khamis, jumaat, sabtu ahad kembali lengkong kat umah!...

ari ni en. N sik ado, jugak p o/sttn lo..rabu baru balik,..sendirian lg den...;( bulan ni bulan pelik, sb en. N p saner lebih dr sekali...hohoho...sj je aku ckp nak p jengah bini muda..uuppssss.....sila jgn amin!..

sabtu ahad ri tu, tak dek mende yg d buat pun, as usual , keje2 umh..mkn?...hehhe...since aku dah lama tak msak2, jdnyer, tugasan tu en. N yg amik, ape lg, NASI GORENG ajo le semedangnyer... ;) , aku lalu, aku mkn, aku tak lalu, aku hadap kurma merah...alhamdulillah, telan kurma merah, tak kuar smula, klu telan lain2 tu,, huhhh...kembang kemain tengkuk..ri jumaat sampai sabtu tu, asyik mkn kuar mkn kuar je...

aku ngduh le gak, tp en. N mcm marah la, siap ckp yong tu, dah dkt 9 buln, mkn kuar mkn kuar, tak ngaduh pun..aku lak iya kan aje la kann...dah betui..tak yah la nak aduh2...nikmatila sebagai ibu duk tgh ngandung nihh!...hehehe...

aku tak sedap ati, pg2 td, aku cal mak, tny tang pak..hurrrmm..crita mak tang pak, buatkan aku nak pindah lik ipoh jer....senang..nak tgk pak..leh uruskan pak... mmg aku terpk nak pindah pun, tp, dek post aku ni susah le nak lik saner... ;(

suh mak amik maid, bnyk hal kata mak, ape susahnyer kan, amik maid, urus kebersihan dan kekemasan umh jer..mak leh ngelola pak sorg...masak, mak masak, kemas, itu maid kemas...tp, tu la, org tua kan, tak selesa katanya...

Ya Allah, moga kau mudah kan pergerakkan ibubapaku...-amin-


4 ulasan:

MommyCT berkata...

orang tua mmg le takmo amik maid...aku harap sok aku tua anak aku offer amikkan maid..kekekeke

nusk berkata...

Emmm btui la mak kamu pk gitu kdg lg susah ada maid nih..sbb kalau dapat yg ok takpe. apa pun sume ada risiko.. pro n conts....ko pakat2 la ngn adik bradik klu btul nak amek maid..insyaAllah semua baik-baik belaka..

Pepel BoNda AmaNi berkata...

amin..moga2 TUHAN mempermudahkan segala urusan umatNYA..AMIN

nasaoji berkata...

moomyct;-ni yg kami anak branak duk ofer kc maid pun, deme tak mo...

nusk;-dah 2 3 kli bincang nak amik maid, tp, mak aku tak mo jiyah, siap ckp maid yg mai pg, blk ptg tu, pun tak mo..pelik aku...

PuRpLeLiCiOUs LoVe;- mekasih kak...