Selasa, 27 Oktober 2009

panggilan hangit...

salam dan selamat pagi semua....

wah..ini hari, aku pagi bebeno ooo...ater, dah drive sendiri, harus pagi2 kan..smlm lak, aku tido awai..pas abis crite SUMPAHAN BUNIAN, trus msuk bilik titoo..bila lagi nak tito2 awai dari biasa... ;)

msuk kompleks D, lbh kurang jam 0720..msih awal...aku msuk kan 0830..jd duk dgr HOTFM...iissshhh..pg2 dah mmg wat hot kannn....

ader lak c suami suh wat panggilan hangit kat isteri tuk nak poligami..tup2 yg c FBI tak tau crita sbenar, d beritahu oleh c isteri itu adalah realiti...

mak aaaiiii...cam ne lah hati c isteri tu...aper yg aku smpt dgr, c isteri tu ckp, klu betul jlnnya, MUNGKIN DIA TERIMA...huhhh...payung emas untukmu!!...tp, dah salah jlnnya,..

tu la, kt tak tau crita sbenar...

aku just terfikir, klu c suami tu ikhlas nak kwin se lagi, berani la hadap isterinya, kan..baru mudah urusan d beri oleh Dia...

mis u my gurl!!!



2 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

isu sangat hangat kemarin kan..huhuhuhuh

fatinhakimah berkata...

odah, ingatkan kamu yg kene panggilan hangit tu hehe...excited bace entry ni ble tgk tajuk kamu hehe