Selasa, 6 Oktober 2009

raya..raya...

tu diaaa...kome dah nak taruk gambo raya hari qurban, aku bru terhegeh2 nak taruk gambo raya aidilfitri yer....

ater...mood elek ler... :(

ok, rs pertama as wife ni, aku beraya kat belah en. N yer....tp, sbkan tok nek ada lg, jdnyer, kami beraya la kat kg tok nek kami, LENGGONG...

aku rs, tiap2 tahun akan raya kat belah en. N kot..sik hal la, sb, rya pertama kat umh aku pun, tak leh kumpul suma, yg akan kompem kumpul suma, raya kedua atau ketiga...

tema tahun pertama -PURPLE-

klu kome nak tau le kan, baru raya aku tahun ni, bper pasang?...SEPASANG sajo!!!...sungguh ekonomi wehh!!!...

yg jelas dan nyatanya, sejak aku pegnen ni, aku kureng nak kuar2..aku rs, memadai tu ader sepasang je yg baru, yg lain, aku taram pakai baju koje..uisshh..nak mencari baju raya, amatlah jd satu keberatan tuk aku..nak2, harung sgala manusia..

hasilnya, en. N yg lebih baju raya...ater, senang carik kat parkson ke jj ke...aku?..tak per..kan aku ckp, mood raya aku tak dok..hehehe..

ok, ni mak pak IL aku yer....

kami yg baru kawen..baru?...ehh..dlm perut ibu, dah ader kamu, baby!...
-geram aku nengok gambo en. N raya nih...rambut kemain lagi bercabang!..suh potong, mnyk alasan..pelik tul aku ngn asben aku nih...susah bebenokah nak motong nyer?...- songkok itu kicik yer....taram tok pnya!...

anak gadis mak IL aku...

anak yg masih bujang...lelaki itu, adik laki IL jugek..muke deme yg lelaki ni, sepesen jo...

aauuu...kami wanita/gadis sajer...in purple!..

sbenarnyer, time ni, aku dah flat oo...tak larat giler dah..sedangkan, tak masuk zohor pun lg time nih....

ni anak2 lelaki ngn pak long kami...

ktorg balik kg lenggong tu ri sabtu, dan bukak pose sehari jer, jd ler kan..peh tu, blk ipoh lak, peh zohor raya kedua..

raya tahun ni gak, pecah rekod, sb aku tak sentuh langsung rendang, lemang, nasi impit kuah kacang!!..oowwhhh..rugi..tp, ape daya, tekak tak leh telan n tak tingin makan... :(






4 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

apsal laki mu je baju putih?? sulam pepel pon kira pepel lah..hehe

Pepel BoNda AmaNi berkata...

selamat hari raya...ish2 rugi kan..xmakan..xpa..next year raya balas dendam makan taw..hehehe

Hafiz Hamid berkata...

selamat hari raya juga ya..

lily lotus berkata...

purple! i like! hehe..makin comel laa u