Rabu, 14 Oktober 2009

pagi yg indah...

sejak duk pegnen nih, pg2 je, aku mkn nasi lemak ooo....

ader la lam seminggu tu, 3 4 hari aku makan nasi lemak nih..tp, nasi lemak skang, bkn mcm dolu berlemaknyer..kureng lemak...tu tak cemuih tu..@ sb bwk baby kah?...

b4 ni, aku mmg ngelak nasi lemak..yer r..kater nak diet weeehhh...

aku tingin makan nasi lemak lam daun pisang..feel nyer, lain oooo...

rezki aku, senin ri tu, pilot bos aku bwk tuk aku..wahhh..cam tau2 jer ek aku tingin!..sedap!!!...

alhamdulillah, klu aku tingin nak mkn ape2, aku tak le sampai dan2 tu gak aku nak nyer...leh le lg delay2.. :) harapnyer, kekal la smpai baby kuar nanti..- insyaAllah..




6 ulasan:

cintaqaseh berkata...

wah..sedapnye nasi lemak...
tiba-tiba teringin pulak makan nasi lemak alas daun pisang...

Cik Puan*PIE berkata...

nasi lomak mng sodap..tp aku jarang bkpes nasi lemak..dlm sbln xskali tau mkn nasik lemak..caya x??aku lbh suka mee...spagetti...roti ke...pelik aku nihhh

viruspadu berkata...

sodap eh nasi lemak tu kan

masa kite peknen, boleh makan dua bungkus sekaligus hahaha hebatkan,

jaga baby ek

mesti baby comei secomei ibunya ituuuu :D

lily lotus berkata...

apepun nasi lemak daun pisang gak yg marbeles!

nasaoji berkata...

cintaqaseh;- mmg sedap!..nak2 time duk tingin kan..

Cik Puan*Pie;-aku caya..ko western maaa....hehe..

viruspadu;-mmg sodap kak!..ala, akak mkn berperiuk2 pun, idok gemuk pun, cpt je turun beratnyer..

insyaAllah..mekasih...nak nengok muka nisa jer..leh cumei + putih gebu ghupe idia..hehe..

lilylotus;- mmg kan kak...aura daun pisang tu....

Deqna berkata...

fuh.. tgk jer gambar nasi lemak tu terus terbau2 aromanya kat sini.. nak sebungkus boleh?