Isnin, 26 Oktober 2009

cinta lama..kekasih lama...barang lama???..

matiklah aku kene cerik ngn asben sendirik!!..sb per?...hohoho..

yer..d kala tgh kebuntuab dek kija...mengemas email2 dlm inbox yahoo..ttb, aku terbuka kisah dulu kala pny cita..

aduhai beb....berkurun sehh lma ghupenye email2 kekasih lama duk lam inbox aku tuu...eeeiii...gelak beso sat aku membaconyo... ;p

mau idaknyer, itu masa r, zaman aku belasan lagi ooo....gatai glenya sungguh haku nihh....anak ibu, jgn tiru ibu yer...hehehe..

- nak bc?..klick saja bg besau.. :)




alkisahnyer...ni la d katakan jodoh..kemain bercinta, Dia tak ckp kun fayakun, idok le jdnya jodoh kami berdua ni...

as usual, as feremfuan, harus ader soklan2 bl ngn bf bru, duk gatai tny tang x-gf bf kt tu yer..aku ghupe itu le..ati sakit oo...tp, dah molot pmpuan kan...ikut je la..

tp, alhamdulillah, sepanjang aku ngn en. N, en. N tak pernah tny tang aku ngn yg lelama!..mayb sb dia sndiri tau kot, klu dia tak tanya, kompem aku dah siap crita pnya..!..

nak jd crite, time raya, itu hamba Allah duk msg raya aku, tp, aku idok reply, ntah leh, aku jauh hati sgt kot sb kes dia kawen tak ajak akuuu..hehehe...buleh?..layan kan aje la...peh tu, aku crita la bla bla bla kat en. N, en. N leh jwp pe tau.?.. buat ape abg nak amik tau, tak dek kene mengena langsung ngn abg!..hohhhh kau..jwpan bg aku, padat ooo..!!!..

zaman dolu2 aku bercintun tu, kemain aku siap tulis sgala sms yg dpt lam buku la, print out sgala email la...siap wat album lg...

peh tu, dah cerdik pandai, umuq dah meningkat...bercinta kali ke brapa, usoh aku buat dah..hehehe...

ape2 pun, aku duk tepek kat sini bukan nak wat kontroversi ke ape ke...ye r, mende tu pun dah 5 6 thn lepas nyer cita kan...aku dah kawen, itu org pun dah kawen...aku je yg tak pasan msih ader lam inbox aku, one thing lg, aku ngn hamba Allah tu break pun, dgn cara yg elok, jdnya, tak timbul hal nak buang/bg balik sgala maneka yg pernah d bg...pengalaman harus d ceduk dr maner ajer, yg baik, kt teruskan bw ke depan, yg buruk, kt jdkan la sbgai pengajaran...



4 ulasan:

✿ Zetty84 ✿ berkata...

hihi...tingat zaman kegemilangan kew..?
cam lawak jerk kan kalu tingat balik... ;p

lily lotus berkata...

kenangan silam..takde ertinya lagi..cewah

deelira@deeliraz berkata...

wa wah...
zaman kecintaan yang amat yek..
hehe
apa pon..hang dah bhg dgn hdp hang skrg..malah dapat yg lebih baik kan..
alhamdulilah..

eimah berkata...

hahahaha aku pn ade gak mcm ko odah tp aku jenis suke tanye aweks husband aku dl ekekekke gatei sbb die ade simpn no lg aku pn korek la tp last2 aku ckp la idok nk jeles eh sj nk tau xde mkne'y yg pasti aku jd bini die bkn org lain hehehehe