Jumaat, 3 September 2010

tudung lagi... ;)

hari jumaat, as usual, rehat panjang.

kat kompleks koje aku, ada jualan..dekat nak raya kan.

niat d hati, nak cari baju kurung, tapi bekalkan duit rm50 sajo..buley?harus catu tuk maknya, tuk anaknya, pejam mata.. ;p ..ader tak baju kurung 50 hengget?..

gamble ajer la turun..last week beli kat situ, tak cukup duit, sebab bawak 50hengget gak, dah kene maybank2u!..mujur kakak tu percaya kat aku ni, muka ai kan muka jujur!.. ;)

wokeehh..lain crita..baju tak jumpa, lain pulak yang jumpa..

kata nak jadik mak budak yang hala2 voge!.. ;)sesuai tak?..ghupe klepek sangat je, dak?..

nampak macam cumei..huahuahuahhh..tapi, mayb sebab kaler dia kot yang nampak cumei!..ha, lagi..tekembang2 hidongku kasi pose paling idaman.. ;) sbenarnya, pemakaian lebih kurang tudung ri tu..

bezanya, inner tu, ader owning..tu yang aku tertarik tuu..kiranya, tak le klepek sangat pakainye..en. N cakap dah ghupe nigeria pakai tu.. ;p cittt... !!

mayb aku baru tau kewujudan tudung jenis ni...farrah adeeba duk pakai kan?..ater, dah kedai dia.

hegenye, 50 hengget..hege biasa 55..inner adalah 20hengget..luarnye, dok ingat.. ;)

sekali lagi, misi mencari baju raya haku masih belum kesampaian...jatuh wajib cari minggu nih jugak!.. ;(



1 ulasan:

nusk berkata...

hemo hemo mak budak nih..bukan main melaram lagi...

p/s: aku ingat tudung jenama najiyyah hehehehe