Isnin, 6 September 2010

ramadhan 26 @ klang

adalah semalam, hari yang amat memenatkan!..

pencarian baju raya aku telah berjaya setelah d tunda daripada hari sabtu. ;(

bangun lewat ke bangun awal ke, aku nak jugak carik baju raya..mana aci, en. N ngan cik sufi, belum pose lagi, dah deme dapat baju raya, aku ni, ujung pose, baru nak hegeh2 cari..nehe nehe karunggeee..

pencari d shah alam..trus ajak kakak2 tersayang turun berbuka sama.

d kedai apekenamantah..nasi lemak hj. mad itu, hanya signboard yang tertera, tapi bukan nama kedai sebenar.

yang aku tau, depan mesjid ngan depan KIK - Kolej Islam Kelang (bacaan dulu)..ingat kecik2 dulu, ada datang sini, sebab nyah aku (mama syirah) blajar kat sini..kiranya, kedai yang kami makan tu, agak turun temurun r kot.

apesal en. N wat muka gitu?..yong aku je tak dak, dia koje.adik bongsu kesayangan acik aku..huahauahuhh..
meminta minumam bergelas besau adalah permulaan hazab untuk menghabiskan!..
mujur d kongsi bersama en. N, sah2 la dia yang lebih dulu..hok satu lagi tu, acik aku punya.

telur bungkus - fevret acik berjangkit kat en. N!
kailan ikan masin lagi..

sotong goreng kunyit..

tom yam putih.
en. N cakap, tom yam tu, terbaik!..tak tau la terbaik macam mana, tapi, memang meleleh la hirupnya!

siakap stim.berenang2 cilinya..masih panasss..hok ni, memang terbaik!!..pergghhh..aku ngan acik sampai hirup kuahnyer la...pedasnyer berasap telinga!. nyumnyumnyumm...

bawal sweet sour.ni aku tak tau sapa abiskan..abg halim kot, sebab kan aku tengah bizi dengan siakap stim itu.. ;)

tambahan air, 4 gelas ais kosong, 1 teh tarik ngan 1 nescafe o ais.

total hege adalam RM90!!! makk aiii...mughohnyerrrr..!!..

murah kan?..dah la suma sedap2..hingga licin pinggannya.

hege murah pulak..skalipun pernah datang cini ngan family ayah jang + mak pak aku juga, dah aku tak membayarnya, harusla tak tahu kan..

;p

Tiada ulasan: