Jumaat, 24 September 2010

buat anak lagi?....

pagi tadi, saya tepon mak..

sembang-sembang tentang perancangan cuti deepavali nanti..

sambil tu, dengar cik sufi hik hok hik hok..cik sufi skang ni, kalu dengar tepon jer, buntang-buntang matanya mak cakap...kalu saya bercakap dengan dia, dia respon haa...aaa...ggeerrhhh... huhh..rindu!!

cakap jugak tentang nak bwak cik sufi ke sini..

mak cakap abang cakap, dia suh kamu wat anak lain!...WAT ANAK LAIN?..

bang, buat tu, memang agak senang bang...tapi, nak branak tu le bang oooii... huhhhh..

mayb abang saya dah sayang sangat kot kat cik sufi...mak saya, usah kata la kannn...-abang dengan syirah-

nehenehenehe karungge nak letak cik sufi selamanya kat sana..!ibu luv u..ibu mis uuuu!!!!ibu wantttt uuu!!!!

ibu tak moh lukakan hati sesapa bila ibu bawak balik sufi nanti..


3 ulasan:

nurul berkata...

HAHA SUDAH KU BILANG AWAL2 TOINGGG....LAGI LAMA MU TINGGAI LAGI PAYAH NAK AMEKKK WOOO.....

Deqna berkata...

hah serba salah dibuatnya..ikut kata hati lah.. kalau rasa berat nak amik sufi balik tinggal sama, amiklah dia yer... mula2 memang lah berat hati org kat sana nak lepaskan yelah dah 4 bulan lebih duk kat sana..

kalau saya ni jangan kata sebulan sehari pun tak leh weh nak tinggal baby kat org, walaupun yg jaga tu kakak sendiri. hehe

MRS. K berkata...

huhuhu.. dlu leleh2 air mata mak aku suh aku tinggal anak kat die.. tapi tak boleh la beb.. anak kite kan.. biar kita yang jaga... huhuhu