Isnin, 20 September 2010

cerita ceriti..

malasnyer nak kijaa...huarrhhggg..-menggeliat-menggeliat!..


JULING..pagi tadi, macam biasa, awal2 pagi, saya amat bizi!..nak2 berhari2 cuti kan..jadinya, tadi, bos kat depan saya tuk mintak suatu bantuan, ada incoming call, serentak penghantaran bunga..

pas tu, pembantu pejabat pulak masuk lewat..jadinya, bayangkan kekelamkabutan sgala..

penghantaran bunga perlukan cop..biasanya, saya mintak budak2 yang datang antar surat cop sendiri je, tak terkecuali budak antar bunga tu..

tup2 saya pandang dia, dia pandang ke arah lain..saya siap lambai tangan depan dia cakap "hellooo cop sendiri ya, pas tu saya sign"..agak 2 kali saya cakap macam tu kat dia...

oowwhh..rupanya, dia ada masalah mata ler...masyaAllah..tak sedar pun saya..saya bersalah d situ!.. ;( sedisss....

FACEBOOK

pernah d utarakan tentang approve meng-approve dalam FB nih, macam biasa, bukan sembarangan org saya approve-kannyer..

semalam, ada hamba Allah , sms saya, salam aidilfitri dan jemput ke kenduri kawen..

anpon lama saya kan rosak, jadinya, banyak no saya tak tau, jadinya jugak, saya replay ajer sms orang tuh..tapi, sumpah, mak cik tak tau sape..!

tup2 terdetik ati cakap eh mamat tu kot..siap cakap kat en. N lagi tang mamat tu, yess..en. N kenal looo.. ;)senior kami.. ;)

last2 ber-sms, sah mamat tu, sebab saya cakap tak dpat datang kenduri, ader kenduri kazen, then mamat tu replay ok, tak per, kita jemput dah, tp, kita jangan putus hubungan ya...

JANGAN PUTUS HUBUNGAN!!!ciitt..!!..lelaki memang kot...ko suka2 datang, ko suka2 pergi...then., leh lak wat ayat gitu...eerrr....tak pe..tak pe...pk +ve!..as fren! -replay dari mamat tu, aku bacakan jugak pada en. N ya..nanti mike kata ape lak haku nih.. ;) -

tengok FB, mamat tu add..huhhhh...sudahnya, saya dah approve dia lam FB!!!...hehehehe..gatai sungguh!!!..FB..FB..!!



Tiada ulasan: